Fitness Seller

Film over Mike Tyson

Bosna Animal

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Ik had lang gelden een film gezien over het leven van tyson. Het werd gespeeld door zn kleine jonge die best veel op hem leek. Ik wil die film nog is gaan bekijken weet iemand hoe die ene film heet?

Was het niet Fallen Champ?

Ik zelf vind de beste film over Mike Tyson toch de film TYSON met Michael Jai White in de hoofdrol. Denk dat je deze bedoelt

Nee wat jij bedoeld is undisputed 2. Ik heb ook een keer een film gezien van Tyson gespeeld door michael jai white in zijn jongeren jaren, maar kan die film nergens vinden. DuS als iemand wat heeft laat weten

weet iemand miss waar je die film kan loaden ofzo. kan hem echt nergens vinden

Vanavond(wo 17-01'07) op RTL7 om 21.30 uur
ook een legende...

Muhammad Ali 65 jaar: 12 meest memorabele gevechten
Documentaire over Cassius Clay die op 17 januari 1942 wordt geboren in Louisville, Kentucky. Vandaag viert Cassius Clay, beter bekend als de bokser Muhammad Ali, zijn 65ste verjaardag. Hij is tegenwoordig geveld door de ziekte van Parkinson, maar heeft een roemruchte carrière op zijn conto met veel gedenkwaardige gevechten waarin dit zwaargewicht slechts eenmaal zelf knock-out ging. In deze documentaire zijn de twaalf meest memorabele gevechten te zien die 'The Greatest' zelf heeft uitgekozen, zoals The Thrilla In Manilla. Tijdens die zinderende wedstrijd in de Filippijnen vocht Ali voor de derde keer tegen de als onverslaanbaar bekend staande Joe Frazier. Een ander spectaculair gevecht is de geschiedenisboeken ingegaan als Rumble in the jungle: Amerika's nationale held versloeg toen in de Zaïrese hoofdstad Kinsjasa George Foreman.

Terug
Naar boven