Fitness Seller

Filmpjes van NK Raw Powerlifting

Bedankt, ik was al verschillende logs aan het afgaan om de filmpjes te zien

mmm had ook gewoon alleen naar deze thread kunnen gaan. had me 7 uur van mijn zondag gescheeld :D

Hmmm, kgeloof dat mijn diepte raw wel ok is =))

Wat een passie bij het liften van die Remco. :p

Wat een passie bij het liften van die Remco. :p

Volgens mij werd er een halter met wat schijven gelift ;)

'die' Remco was wat onwennig bezig vanwege:
  • eerste wedstrijd dus aardig zenuwachtig
  • onder kunnen presteren wegens vormgebrek
En dan kan je kwaad worden op jezelf maar dat heeft geen enkele zin en doe je gewoon je ding op dat moment met de wetenschap om keihard te werken voor een goede volgend wedstrijd......

Trouwens, worden de filmpjes van de squatbeurten van groep 5 en 6 ook nog geupload ?

Laatst bewerkt:
Volgens mij werd er een halter met wat schijven gelift ;)

En dan kan je kwaad worden op jezelf maar dat heeft geen enkele zin en doe je gewoon je ding op dat moment met de wetenschap om keihard te werken voor een goede volgend wedstrijd......

Trouwens, worden de filmpjes van de squatbeurten van groep 5 en 6 ook nog geupload ?

Zit ik ook op te wachten, dat is het enige onderdeel dat redelijk goed ging bij ons ;)

Trouwens, we waren al flink wat uurtjes bezig en het missen van twee beurten op de bank geeft ook niet echt een motivatieboost natuurlijk.

ik kan ook alleen maar je 1e deadlift vinden? of kijk ik nou verkeerd? logisch dat je daar nog niet een enorme psyche up voor nodig hebt. easy lift.

Terug
Naar boven