Fitness Seller

Films overzetten van computer naar tv

daguici

Dutch Bodybuilder
Waardering
21
Lengte
1m95
Massa
109kg
Vetpercentage
10%
Aangezien ik het branden van films en het daarbijbehorende kwaliteitsverlies meer dan zat ben ik naar inventieve oplossingen gaan zoeken. Dus ik dacht waarom zou ik mijn films niet rechtstreeks van de computer naar de tv kunnen linken? Ik ben in bezit van een kpn-kastje voor interactieve tv en ik vroeg me dus af of ik niet een aantal films op dit kastje kan zetten of iets in die trend. (aangezien je ook programma's opneemt met het kastje lijkt me dat er in ieder geval ruimte voor is) Mijn vraag is dus: kan dit uberhaupt en zo ja, hoe? Het is dit kastje: http://www.google.nl/imgres?q=inter...=220&start=0&ndsp=24&ved=1t:429,r:10,s:0,i:92)

Tv op computer aansluiten? problem solved.

Je kan toch idd je pc aan je tv hangen? Anders kan je nog een mediaspeler kopen, die heb je ook voor 85 euro.

• Topic Starter Topic Starter
Ja precies, ook een optie natuurlijk, je tv gewoon als monitor gebruiken. Handig dat ik daar niet aan dacht-_-. Maar dient dit per definitie met een kabel te gaan of kan het ook draadloos? Ja sorry digibete vragen, can't help it.

Het zou best wel draadloos kunnen, of via een netwerk oid.
Maar ik zou het lekker makkelijk en simpel houden en een hdmi kabeltje aansluiten:
1. Is goedkoop
2. Hoogste kwaliteit
3. Geen last van haperingen oid

• Topic Starter Topic Starter
Prima, ga ik dat proberen, bedankt;)

Heb je een hdmi aansluiting op je computer? Wil je hd films kijkem? Wat voor tv heb je? Anders kan het sowieso meestal wel met een vga kabel:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het ligt er maar net aan of je dezelfde poorten op tv en pc hebt. Zijn overal wel kabels voor te koop, alleen het omzetten van signaal werkt niet.

Ik heb inmiddels tig dingen geprobeerd en het maar weer even opgegeven.

1.Koop een usb stick van 8 gig ( 8 euro )

2.Zet de film op de usb stick.

3.Doe de usb stick in de tv.

4.Kijk een film.

Apple tv is ook gemakkelijk.

Terug
Naar boven