AndroidHealthClinic

Filmtip voor de niet-gevoelige kijker

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
City of God

Ben je het zat om naar de fantastisch opgekleurde n**ga-films te kijken waar iedere zielepoot een silver gun en diti auto heeft? Wil je zien hoe het écht is?
Niet voor de gevoelige kijker, maar wel heel realistisch is dit verhaal van een stel jongeren dat opgroeit in de sloppenwijk van Rio de Janeiro, 'Cidade de Deus'.

Ga zitten en sta versteld. Twee uur verbazing.

jup,

is een pareltje.

umm ben benieuwd, ik moet zaterdag avond toch oppassen dus kan ik em wel ff huren :D

interessante film jeps.... zal de volgende keer in de videotheek er naar vragen :)

Ik ga hem s00n kijken! Ben benieuwd!

Die R&B clips zijn niet voor nix zo gemaakt, ze moeten iets te compenseren hebben :) Altijd 20kg goud om de nek, dikke wagens met blingbling velgen en natuurlijk een hoop lekkere wijven die bijna nix aan hebben. Altijd strooien met geld enzo :/ En de politieagenten die ze achterna zitten zijn altijd blank :( En dan zijn er blanke mensen die graag naar die muziek luisteren en kijken :grumble:

Jeps, hele goede tip DBC! :thumbs:

Tijdje geleden al gezien echt een goede film en
erg realistisch ook.

• Topic Starter Topic Starter
"En de politieagenten die ze achterna zitten zijn altijd blank En dan zijn er blanke mensen die graag naar die muziek luisteren en kijken"

Ik zal het je nog erger vertellen...weet je wat het grootste percentage kopers van R&B/HipHop is? Blanke middenklasse jongeren!!! :D:D:D:D:D
Kortom de zwarte muziekcultuur zoals wij die kennen sinds 23 jaar wordt betaald door de gemeenschap tegen wie ze het hardst aanschoppen en voor wie de muziek nu juist NIET was bedoeld als afzetmarkt. De grootste verdieners achter deze muziek zijn ook Amerikaanse blanke maatschappij-eigenaren.
Hoewel vele zwarte artiesten ook eigen labels etc hebben is er nog geen eentje die op het niveau van Sony of MCA kan komen, omdat ruzies en schietpartijen altijd een vroeg einde maken aan zakelijke successen.

mooie film, heeft niet voor niets prijzen gewonnen.

DBC01 zei:
"En de politieagenten die ze achterna zitten zijn altijd blank En dan zijn er blanke mensen die graag naar die muziek luisteren en kijken"

Ik zal het je nog erger vertellen...weet je wat het grootste percentage kopers van R&B/HipHop is? Blanke middenklasse jongeren!!! :D:D:D:D:D
Kortom de zwarte muziekcultuur zoals wij die kennen sinds 23 jaar wordt betaald door de gemeenschap tegen wie ze het hardst aanschoppen en voor wie de muziek nu juist NIET was bedoeld als afzetmarkt. De grootste verdieners achter deze muziek zijn ook Amerikaanse blanke maatschappij-eigenaren.
Hoewel vele zwarte artiesten ook eigen labels etc hebben is er nog geen eentje die op het niveau van Sony of MCA kan komen, omdat ruzies en schietpartijen altijd een vroeg einde maken aan zakelijke successen.

pffff die R & B prostituees .... wie luisterd daar naar ook ... zitten constant te "rappen" ( lees : aflezen ) hoeveel geld ze hebben, hoeveel auto's, hoe groot hun velgen zijn ... De laaste R "pedo" kelly zen singel steelt wel de show: I'm a gigilo spending lost of mo .... mmmmmm erg diepzinnige teksten, NOT! Geeft mij maar wat deftige shit, tja ben een "beetje" anti commercieel :D

ik heb em gister gezien en het is zeker een aanrader :thumb:

dbc bedankt voor de tip!

En AL dat gescheld is echt NEEEEEEEEEEEERGENS goed voor...
kbedoel om de 3 woorden die zij muziek noemen komt er wel een "F*ck" motherf*cker" "white*ss" "p*ssy"
blablabla

k*tmuziek, geef mij maar lkkr Harstyle :D

Ik ga hem zeker huren volgende week denk ik.

Colors is ook wel een mooie film de schiet scenes is erg slecht maar het verhaal is erg mooi.

Gaat over een oudere agent die een jonge agent als partner krijgt.
Hij leert hem om niet de rascistische agent uit te hangen en de juist de grote boosdoeners aan te pakken.

De acteurs die de bende leden spelen zijn echte ex bende leden.
Na de film werden 2 van deze ex bende leden vermoord.
Je hoeft niet bang te zijn dat je een stoere rap acteurtje tegenkomt of veel bling bling.
Het is een oude film volgens mij 1992 of ouder.

De acteur die de jonge agent speelt was een aanstormend talent,maar door zich slecht te gedragen is het nooit wat geworden.

Terug
Naar boven