Fitness Seller

finale Champions League-Bayern München-Chelsea

Peiling Peiling Welke club wint de Champions League

• Totaal stemmers
    19
  • Peiling gesloten .
Ik heb niet snel een hekel aan spelers maar die Muller mag van mij echt een doodtrap krijgen op het EK...
Dat schijt gezicht dat hij altijd trekt... Toen hij die goal maakte baalde ik ook.. (was wel voor Bayern) maar ben blij dat uiteindelijk drogba die bal erin kopte... want Muller als matchwinnaar zou wel faal geweest zijn...

lol, hoe kun je nu een hekel aan Muller hebben. Een van de meest sympathieke spelers die er zijn.

Robben laat het wel echt afweten op belangrijke momenten.

Net Ronaldo een beetje.

• Topic Starter Topic Starter
lol, hoe kun je nu een hekel aan Muller hebben. Een van de meest sympathieke spelers die er zijn.

Net als Schweinsteiger, snap de haat niet op m. Hij heeft misschien een beetje een k*tkoppie, maar het is geen kl***zak zoals zijn illustere voorgangers Effenberg en Mattheus.

serieuze aderlating voor Belgische voetbal. Pak mogelijke transfer- en investeringmogelijkheden weg voor anderlecht.

serieuze aderlating voor Belgische voetbal. Pak mogelijke transfer- en investeringmogelijkheden weg voor anderlecht.

Ik zou echt een moord plegen om het gezicht van Vanden Stock en Vanholsbeeck te zien toen Drogba de beslissende penalty erintrapte :roflol:

Die kopbal van Drogba! Wat een enorme kracht zat daarachter. Echt een held! De overwinning van Chelsea maakte mijn dag echt goed. Heerlijke overwinning :)

Laat nooit een hollander een penalty trappen :roflol:

behalve Van Nistelrooy, Makaay en Van Persie niet nee :D
Was beetje tegenvallende wedstrijd, maar wel helemaal in lijn met het spel van Chelsea om zo te winnen. Helaas was Bayern ook niet echt goed.

Eric heeft me unbanned :heart:

robben is eigenlijk een grote jankerd

Robben laat het wel echt afweten op belangrijke momenten.

Net Ronaldo een beetje.

Hij heeft wel de ballen om de penalty te nemen, terwijl de rest niet weet wat ze moeten doen om aan die verantwoording te ontsnappen ;) . Maar met een spits als Gomez kom je niet ver, technisch te slecht en veel te weinig eigen initiatief.

Terug
Naar boven