Fitness Seller

Het grote cl/elseizoen 2010/2011

ik ben een tijdje terug wel naar PSV-Liverpool geweest, zo'n dronke engelsman liep tegen me op, verontschuldigde zich en we hebben samen carragher toegezongen, leuk volk ;)

Wat nou als die kerel je een tik had verkocht omdat je tegen hem opliep, was het dan k*t volk ? Haha :p

Ff on-topic, finale word denk ik Man utd - Barca

nej man, daar waren gewoon heel veel van die k*tduitsers die me schouderduwen gaven of met winkelwagens tegen me aanbeukten en doorreden zonder iets te zeggen.

goede start, die keeper verpest het.

---------- Toegevoegd om 16:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:23 ----------

als PSV nu een goede kopsterke spits koopt maakt die er gemakkelijk 30 als ie geflankeerd woord door Lens en Dzsudzsak

FC Groningen, vroeger was het nog leuk tegen jullie.

Ik ken alleen de verhalen van vroeger. Ben zelf nooit in het Oosterpark geweest. Nu is het 1 van de vele wedstrijden. Jullie zijn goed bevriend met Werder Bremen ofniet?

en jij hebt toch een seizoenskaart daar? vraag dan of de mensen daarmee willen ophouden...YNWA op het ritme van waka waka, tis schandalig:mad:

Ja, ik heb een seizoenskaart. Hoe moet ik 24000 man zover krijgen dan??? en van dat waka waka is bullshit.

goede start, die keeper verpest het.

---------- Toegevoegd om 16:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:23 ----------

als PSV nu een goede kopsterke spits koopt maakt die er gemakkelijk 30 als ie geflankeerd woord door Lens en Dzsudzsak

geld hebben ze niet, ze hebben nu al een zwaar dikke schuld, en als ze zich niet kwalificeren voor de cl dit jaar hebben ze een nog groter probleem.

Ik ken alleen de verhalen van vroeger. Ben zelf nooit in het Oosterpark geweest. Nu is het 1 van de vele wedstrijden. Jullie zijn goed bevriend met Werder Bremen ofniet?

Nee, ik zie wel eens een Werder supporter rondlopen maar volgens mij is er niet een grote band ofzo. Niet zoals bij FCT en Schalke. Eerder met GBA (België) vanuit de oude harde kern.

Nee, ik zie wel eens een Werder supporter rondlopen maar volgens mij is er niet een grote band ofzo. Niet zoals bij FCT en Schalke. Eerder met GBA (België) vanuit de oude harde kern.

Bij Twente en Schalke is er inderdaad een grote band. Elke wedstrijd zijn er wel Twente supporters bij Schalke en andersom ook.

Is nog wel een eindje rijden naar GBA voor jullie :p

schande 04 - manchester mensen :D

zzzz match

Beetje eenzijdig. Maar goed, dat zal het morgen ook worden. :D

+1, onbegrijpelijk dat er niemand bij twente dit in de gaten heeft.

Ikzelf en vele anderen vinden dit ook erg jammer dat het zo verkracht wordt, helft kent de tekst geeneens, te triest voor woorden maargoed, het is een soort van traditie geworden, iets wat geluk moet brengen denk ik.

En vind niet dat Grunn moet gaan klagen over identiteit, Groningen Fanatics daar rechts @ Z-Side is gewoon een exacte kopie van 410 (wat al iedereen kopieert) met hun rare dansjes en gejatte liedjes. :roflol:

En het was inderdaad leuk tegen jullie vroeger, zelf natuurlijk erg weinig van meegekregen maar wel de verhalen gehoord. Woon zelf erg dicht bij het oude Diekman en er was altijd kat en muis spel tegen jullie jongens, in de wijk hier (Hogeland) en bij Oosterpark ook met aankomst van de bussen al. Op zich jammer dat het allemaal zo anders is nu, rivaliteit bij deze wedstrijd wordt ook met het jaar minder..

Hier nog een leuke pic, waar Grunn de eigen grote markt over gejaagd wordt begin jaren 90

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Daar zit wel wat in ja. Maar alsnog ga ik er van uit dat het voetbal grotendeels op de helft van Real Madrid zich gaat afspelen. Bij die wedstrijd in Milaan van vorig jaar zal de vermoeidheid na die tweedaagse busreis ook meegespeeld hebben denk ik.

Daar zit wel wat in ja. Maar alsnog ga ik er van uit dat het voetbal grotendeels op de helft van Real Madrid zich gaat afspelen. Bij die wedstrijd in Milaan van vorig jaar zal de vermoeidheid na die tweedaagse busreis ook meegespeeld hebben denk ik.

ben je de eerste helft van de copa del rey alweer vergeten????

jammer dat er zo weinig spanning in deze cl zit, bij de 0-1 voor man.utd al niet meer verder gekeken.

Terug
Naar boven