G
Gast 60484
Ikzelf en vele anderen vinden dit ook erg jammer dat het zo verkracht wordt, helft kent de tekst geeneens, te triest voor woorden maargoed, het is een soort van traditie geworden, iets wat geluk moet brengen denk ik.
En vind niet dat Grunn moet gaan klagen over identiteit, Groningen Fanatics daar rechts @ Z-Side is gewoon een exacte kopie van 410 (wat al iedereen kopieert) met hun rare dansjes en gejatte liedjes.
En het was inderdaad leuk tegen jullie vroeger, zelf natuurlijk erg weinig van meegekregen maar wel de verhalen gehoord. Woon zelf erg dicht bij het oude Diekman en er was altijd kat en muis spel tegen jullie jongens, in de wijk hier (Hogeland) en bij Oosterpark ook met aankomst van de bussen al. Op zich jammer dat het allemaal zo anders is nu, rivaliteit bij deze wedstrijd wordt ook met het jaar minder..
Hier nog een leuke pic, waar Grunn de eigen grote markt over gejaagd wordt begin jaren 90
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Wat de GF doet is wat anders dan Twente, maar ok, ik begrijp je punt. De Z-side tribune, ik noem het maar even Noord, is veel te verdeeld overigens. Zoveel groepen door elkaar, met allemaal andere belevingen.
Het repertoire in Nederland is gewoon erg matig. Als een groep een nieuw lied heeft, hoor je het binnen een paar wedstrijden bij een andere club. Daarnaast hoor je zo veel liedjes die heel erg op elkaar lijken. Veel zogenaamde nummers die uit Argentinië en Italië komen klinken daar ook heel anders (en veel beter) dan hier in NL. Vak410 evenaart naar mijn mening die sfeer het beste maar dat komt ook door de grote van de groep. Sta je zelf op vak P ?
Die pic is trouwens niet van de Grote Markt
. Bron?