XXL Nutrition

Finasteride ? Dianabol?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ehv040

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Vetpercentage
Hallo.

ik heb hier 2kleine vraagjes,

ik heb van mijn supplier deze aangeboden gekren, om harenuitval tegende gaan, Finsteride? , is dat wel uberhaubt voor zoiets? zo ja , heeft iemand hier ervaring mee? hoe en wanneer.. fotos zijn hier onder.

En heb hier een Dianabol 100 stuks . ik hoor altijd dat het wit van kleur is, deze is echter licht blauw. of heeft dat te maken met een andere batch ?.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als je die finasteride neemt voor haaruitval bij gebruik van dbol is het vrij zinloos.

Durf zelf niet te zeggen of je producten real of fake zijn.

Ik snap niet dat mensen dit nemen,ga toch voor de betere UG labs

ben je zeker dat je goede hebt,van de sjinees is topspul en 2 lettermerk ook;)

---------- Post toegevoegd Sun 8 Jan 2012 om 18:02 ----------

Ik snap niet dat mensen dit nemen,ga toch voor de betere UG labs

ben je zeker dat je goede hebt,van de sjinees is topspul en 2 lettermerk ook;)

Nog zo iets,ze hebben één lab in usa en één lab in de u.k.

de ene is goed de andere is crap???

• Topic Starter Topic Starter
Als je die finasteride neemt voor haaruitval bij gebruik van dbol is het vrij zinloos.

Durf zelf niet te zeggen of je producten real of fake zijn.

Dat wis ik dus niet, ik weet niet eens wanneer ik die finasteride moet inemen , omdat niemand hem hier gebruikt

Moet je gebruiken als je bijv. testosteron neemt en gevoelig bent voor haaruitval (en dit dus niet wilt). Finasteride remt 5a-reductase, het enzym wat testostseron bijv. omzet naar het sterk androgeen DHT (welke verantwoordelijk is voor alopecia androgenetica, haaruitval als gevolg van androgenen).

Bij dbol heeft dit dus geen zin om dat deze nauwelijks bindt aan 5a-reductase.

Moet je gebruiken als je bijv. testosteron neemt en gevoelig bent voor haaruitval (en dit dus niet wilt). Finasteride remt 5a-reductase, het enzym wat testostseron bijv. omzet naar het sterk androgeen DHT (welke verantwoordelijk is voor alopecia androgenetica, haaruitval als gevolg van androgenen).

Bij dbol heeft dit dus geen zin om dat deze nauwelijks bindt aan 5a-reductase.

Ik gebruik ook testo, maar omdat deZe 2 tabletten Zijn en geen vloeistof vroeg ik me dus af, wnr ik die ding wel kan inemen en of Ze uberhaubt alle 2 real zijn,

Dbol is gemodificeerd (17a-gealkyleerd), zodat deze een hogere biologische beschikbaarheid heeft wanneer oraal ingenomen (doorgaans hebben AAS een hele lage biologische beschikbaarheid). Finasteride is geen AAS en heeft een goede orale biologische beschikbaarheid. Van beide is dus ook geen twijfel wat betreft de vorm waarin het komt.

De vraag is of je gear zelf wel echt is. Ben je gevoelig voor haaruitval?

Je bent echt een DNA fan of niet?, met al 2 topics.

Dbol is gemodificeerd (17a-gealkyleerd), zodat deze een hogere biologische beschikbaarheid heeft wanneer oraal ingenomen (doorgaans hebben AAS een hele lage biologische beschikbaarheid). Finasteride is geen AAS en heeft een goede orale biologische beschikbaarheid. Van beide is dus ook geen twijfel wat betreft de vorm waarin het komt.

De vraag is of je gear zelf wel echt is. Ben je gevoelig voor haaruitval?

Ik heb lange haren dus bestwel, mja of ze echt zijn kom ik snel genoeg achter maar heeft niemand een blauwe gehad? ,

Kleur maakt niet uit, ze zijn ook wel in roze te koop.

Doe deze ook dicht. Antwoorden had je al in een vorig topic gekregen maar toen lag de mening van onze leden aan concurrerende labs. Waarom zou het dan bij deze anders zijn? Same brand, same product. Iig de diana. Succes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven