XXL Nutrition

FINASTERIDE en Haaruitval

daar hebbie gelijk in, strakke derde been is belangrijker als strakke haaren..
Maar ik denk niet dat van zo'n beetje fina mijn piel een probleem krijgt..tis geen Deca.
en zo ja, ga ik het middel gewoon weer afzetten :thumbup:

ik heb ooit op een US board enkele gevallen gezien van kerels die zelfs maanden na hun finasteride behandeling nog problemen hadden...in alle geval ik ga het dus niet proberen, dan eerder een transplantatie als ik er echt niet mee zou kunnen leven.
bij deca kan je nog proviron tegenaangooien, maar bij fina is dat een beetje elkaars werking opheffen dus dat schiet ook niet op he :D

• Topic Starter Topic Starter
ik heb ooit op een US board enkele gevallen gezien van kerels die zelfs maanden na hun finasteride behandeling nog problemen hadden...in alle geval ik ga het dus niet proberen, dan eerder een transplantatie als ik er echt niet mee zou kunnen leven.
bij deca kan je nog proviron tegenaangooien, maar bij fina is dat een beetje elkaars werking opheffen dus dat schiet ook niet op he :D

proviron is leuk maar dan wel nog wat test erbij doen :P

nee, dat is ook niet de bedoeling.
Vaak is impotentie ook psygisch, en omdat ik zo'n vreselijke geile beer ben.. ben ik psygisch niet kapot te krijgen :D
Eigenlijk zou ik eens een deca only moeten gaan doen omdat te bewijzen :eek:

proviron is leuk maar dan wel nog wat test erbij doen :P

nee, dat is ook niet de bedoeling.
Vaak is impotentie ook psygisch, en omdat ik zo'n vreselijke geile beer ben.. ben ik psygisch niet kapot te krijgen :D
Eigenlijk zou ik eens een deca only moeten gaan doen omdat te bewijzen :eek:

go for it :p

daar hebbie gelijk in, strakke derde been is belangrijker als strakke haaren..
Maar ik denk niet dat van zo'n beetje fina mijn piel een probleem krijgt..tis geen Deca.
en zo ja, ga ik het middel gewoon weer afzetten :thumbup:

Wat zijn dan wel gekende nevenwerkingen van Fina?

Interessant topic dit.

Wat zijn dan wel gekende nevenwerkingen van Fina?

Interessant topic dit.

bei 1 mg bijna geen bijwerkingen.

in enkele gevallen idd impotentie, depressionen und blablabla... wat alles net zo goed psygisch zijn kan :rolleyes: sommige krijgen dat ook van asperientjes :eek:
Gyno komt zelfs in enkele gevallen voor, zelf ben ik gelukkig niet gevoelig voor gyno.. dus zie daar geen problemen.... beetje zink er naast supplementeren zou genoeg moeten zijn :thumbup: ..
En in "nood" weten wij bij DBB zowiezo wat we in zo'n geval van gyno zouden moeten doen ;)
koop je een voor de zekerheid een doosje nolva..., als je het niet al hebt liggen :P

Correct..bij 1 mg zijn geen bijwerkingen ondervonden door mijn kameraad...en dit al heel wat h(j)aartjes...

vrijdag bij mijn huisarts geweest voor het recept, kreeg ik 8 "probeer doosjes" a (80 x 5 mg) pilletjes gratis, da's dus wel héél goedkoop haartjes krijgen :)

ik zit er ook aan te denken om dit te gaan gebruiken, binnenkort maar ff naar de huisarts :P

Ik zat er ook over na te denken maar had besloten om voor een haartransplantatie te gaan want dat kan niet meer uitvallen..

Vraagje in hoeverre beperkt het je gains als je off bent? en mensen nog ervaring met minoxil?

Heb je last van natuurlijke haaruitval old dutch of?

Heb je last van natuurlijke haaruitval old dutch of?

Ja, ik ben absoluut 100% natural sinds ongeveer 14 jaar. (ik heb dus maar 1mg per dag nodig)
in een lichte kuur kan je op 2.5 - 5 mg gaan zitten.. of anders durasterid ..als je meerdere grammen testo wilt genieten

Oke! Mooi dat je zo makkelijk dat spul mee kreeg! Ben benieuwd of het voor jouw helpt dan kan ik het ook gebruiken als het bij mij zover is:D!

Olddutch hoe gaat dat bij de huisarts? JIj geeft aan wat je wilt en dan schrijft hij dat voor? of

Drukt het niet je test gewoon omlaag? waarom zou je anders een laag libido hebben of impotent kunnen worden? en dat is tog niet waar je op zit te wachten als je aan bodybuilding doet lage test:P

Okee goeie shitt

Olddutch hoe gaat dat bij de huisarts? JIj geeft aan wat je wilt en dan schrijft hij dat voor? of

Je zegt dat je niet kaal wilt worden en dat je graag finasterid wilt hebben :D

ik neem trouwens 2.5 per dag (ik weeg ook dubbel zo veel als een doorsnee man dus neem ook dubbel :P ) , finasterid heeft een halfwaarde van 6-8 uur,dus werkt vrijwel meteen, merk nu al dat bijna geen haar meer in de wasbak ligt na het haar wassen :thumbup:

Je zegt dat je niet kaal wilt worden en dat je graag finasterid wilt hebben :D

ik neem trouwens 2.5 per dag (ik weeg ook dubbel zo veel als een doorsnee man dus neem ook dubbel :P ) , finasterid heeft een halfwaarde van 6-8 uur,dus werkt vrijwel meteen, merk nu al dat bijna geen haar meer in de wasbak ligt na het haar wassen :thumbup:

Nice! ga het binnenkort ook ff halen. kheb ook eens gelezen dat je test misschien wel omhoog gaat, omdat er minder in DHT om wordt gezet?

Terug
Naar boven