Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kwestie van niet weer een nieuw topic te openen heb ik nog een vraagje bij het gebruik van Fina.
Groeit alle haar 'beter' of enkel je hoofdhaar?
Wil wel een vollere kop haar daar ik flink aan het kalen ben, maar zie op tegen een hoop haar op m'n rug ed..
Lullig br33z4h vraagje, maar toch...

Ik denk niet dat je daar bang voor moet hebben
Fina remt de DHT omzetting, welke verantwoordelijk is voor de haaruitval op je kop.
Geen idee in hoeverre dat verantwoordelijk is voor het groeien van ander lichaamshaar, maar heb er toch nog nergens iets over gelezen...
Wat ik me wel afvraag is de invloed van fina tijdens het kuren.
DHT is toch wel vrij belangrijk voor de spiergroei dacht ik. Welk effect heeft het dan als je de omzetting naar DHT gaat remmen dmv fina?
Zag ook dat sommigen de dosis fina verhogen tijdens een kuur... Heb je dan nog wel dezelfde gains??
Kwestie van niet weer een nieuw topic te openen heb ik nog een vraagje bij het gebruik van Fina.
Groeit alle haar 'beter' of enkel je hoofdhaar?
Wil wel een vollere kop haar daar ik flink aan het kalen ben, maar zie op tegen een hoop haar op m'n rug ed..
Lullig br33z4h vraagje, maar toch...
Ik denk niet dat je daar bang voor moet hebben
Fina remt de DHT omzetting, welke verantwoordelijk is voor de haaruitval op je kop.
Geen idee in hoeverre dat verantwoordelijk is voor het groeien van ander lichaamshaar, maar heb er toch nog nergens iets over gelezen...
Wat ik me wel afvraag is de invloed van fina tijdens het kuren.
DHT is toch wel vrij belangrijk voor de spiergroei dacht ik. Welk effect heeft het dan als je de omzetting naar DHT gaat remmen dmv fina?
Zag ook dat sommigen de dosis fina verhogen tijdens een kuur... Heb je dan nog wel dezelfde gains??
Je zegt dat je niet kaal wilt worden en dat je graag finasterid wilt hebben![]()
ik neem trouwens 2.5 per dag (ik weeg ook dubbel zo veel als een doorsnee man dus neem ook dubbel) , finasterid heeft een halfwaarde van 6-8 uur,dus werkt vrijwel meteen, merk nu al dat bijna geen haar meer in de wasbak ligt na het haar wassen
![]()
Dat is echt veels te veel man.
Howlyshit, 2.5mg per dagDat is echt veels te veel man.
Het effect van fina gaat niet linear omhoog met het gebruik, rond de 0.5mg zit je al meer dan goed![]()

1mg is het minimum, het originele medicijn bevat ook maar 1 mg, een iets zwaardere man kan ook iets meer hebben, daarom neem ik ook iets meer
dan nog tijdens een kuur van tussen 350 -500ml is 2.5-5mg aanteraden, vanaf 500ml overstappen naar durasteride

Hey,
Ik weet dat dit een oude topic is maar werkt finasteride wel als je anavar inneemt omdat anavar al een dht is??
Heel graag hoor ik jullie ervaringen en meningen serieus hierover!
Thx
Nee, en dit antwoord heb je volgens mij al 100x gehad.
Finasteride werkt door 5a-reductase te remmen, deze zorgt voor de conversie naar DHT.
Het werkt uiteraard wel voor je endogene test naast de anavar.
deze gast is echt ongelooflijk,hoeveel antwoorden over hetzelfde onderwerp hij al gehad heeft,echt niet normaal en maar door blijven vragen
volgens mij telt hij elke ochtend het aantal haren op zijn hoofd en word depressief als hij er 1 mist.
prometheus,je zou een AAS ban moeten krijgen op dbb
zijn we eindelijk van je gezeik af.
wat moet het vermoeiend zijn om jou te zijn.