MuscleMeat

First cycle : Test Prop + Clen/T3

Narcotik

Cool Novice
Waardering
13
Lengte
1m82
Massa
90kg
Vetpercentage
11%
Hey, niemand zal me kennen maar ik ken jullie al wel (muhahaha) zit nu ongeveer een 6tal maanden op dit forum zonder gebruiker informatie op te doen en dit zal me eerste cycle worden :

Week 1-3 Test Prop 100mg eod
Week 3-8 Test prop 150mg eod
Week 1-2 T3 25mg/dag
Week 3-6 T3 50mg/dag
Week 6-7 T3 25mg/dag
Week 7-8 T3 12,5mg/dag

Nakuur : 3 dagen na laatste prop shot beginnen met nolva 40/20/20/20 en clomid op 100/50/50/50 en ik ga ook clenbuterol door mijn PCT blijven nemen wegens de anti katabolische effecten.
Heb adex ook bij de hand moest er gyno ontwikkelen en die zal ik nemen op 0,5mg/dag dan.

Clen zal ik 2 weken on en 2 weken off cycle starten vanaf 50mg en zal opbouwen tot... (luisteren naar m'n lichaam)

Kan ook zijn dat ik de kuur doortrekt tot 10 weken, hangt van de sides af.

Huidige stats :

1m84
85kg
VP : 14,3%

BP : 110kg x 5
Squats : 80kg x 5 (yes I know, heb heel slechte genen in m'n benen. Er zit ook amper massa aan)
Deadlift : 120kg x 5

Reden waarom ik voor deze cycle heb gekozen is om een goede 4-5kg lean mass aan te zetten en ondertussen 2-3% te zakken in BF.

Dieet :

+-3000kcal/dag met macro's 49% eiwitten, 3% carbs en 48% vet. +- 350gr eiwitten, 20gr carbs en +- 150gr vetten
Yeah that's right, ketosis dieet.
Reden voor ketosis : Na veel gelezen te hebben ben ik tot de conclusie gekomen dat een high fat/protein dieet zorgt voor betere testoteron waardes door het vet. Heb ervoor al 2 weken ketosis gedaan en dat ging wel maar dat was zonder AAS natuurlijk.

Foto's before :

Front picture 18/06/2012

Back picture 18/06/2012

Ik zal ook elke week mijn stats updaten alsook de sides en werkingen en een foto voor de progress.

Start kuur 18/06/2012 :

Eerste shot om 16u gezet, 100mg voor mee te beginnen in mijn rechter glute.
Alles ging vlotjes, geen zeer tot zover. Ben straight na mijn inject gaan trainen en veel in beweging geweest. Let's see tomorrow! Ik ben benieuwd want ik lees soms heel erg pijnlijke dagen door prop. Wish me luck !

Laatst bewerkt:
hi wil binnenkort deze kuur beginnen

wk1-6 600mg test.e
wk1-6 400mg deca
wk7-12 tren ace 150mg eod
wk7-12 test prop. 100mg eod
wk7-12 mast prop. 100mg eod
wk1-12 hcg 500iu pw
en pak nog hgh 6iu per dag er bij
nakuur: nolva en clomid

graag reacties wat jullie er van vinden
mvg

en wk 3-9 diana of winny 50mg ed was ik vergeten

hi wil binnenkort deze kuur beginnen

wk1-6 600mg test.e
wk1-6 400mg deca
wk7-12 tren ace 150mg eod
wk7-12 test prop. 100mg eod
wk7-12 mast prop. 100mg eod
wk1-12 hcg 500iu pw
en pak nog hgh 6iu per dag er bij
nakuur: nolva en clomid

graag reacties wat jullie er van vinden
mvg

en wk 3-9 diana of winny 50mg ed was ik vergeten
open je eigen topic maar, alles is te kort 6 weken lange esters te kort 5 weken korte ook te kort. Ja kan beter 12 weken op lange esters gaan dan off gaan of doorgaan op korte esters.

• Topic Starter Topic Starter
Foto's 18/06/2012 Dag 1

Backpick 18.06.2012.jpg

Frontpic 18.06.2012.jpg

ik volg! 1 vraagje waarom begin je al relatief vroeg met kuren? lykt me niet dat je al veel trainingsjaren er op heb zitten, kan zonde zyn voor je progressie later.. maar succes met je kuur man..wekelijkse updates zou mooi zyn!

Weet niet hoe ik eigen topic open drm :) ben net lid

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 10:55 ----------

Tyle train al sinds mijn 17 de dit word 2 de kuur
Train nu al 6 jaar best goede basis vind ik
Maar beter test e doortrekken naar 8 wk en korte ook 8 wkn??

jonge open is je eigen topic

dat is geen 11% op die foto hoor.. eerder 14-15% ..

Ik volg ! Succes

@Tyle, ik was 2-3 jaar geleden en heel erg zware ectomorph. Woog amper 65kg op mijn lengte en leeftijd (heel erg mager dus) vervolgens heb ik me kas staan vol vreten tot 95kg en nu weer gecut naar 82kg. Door een beetje fout te cutten ben ik erg veel van me massa kwijt (vooral zichtbaar aan de armen). Ik hoop met deze kuur terug een beetje massa te winnen en vet te verbranden. Hierna ga ik het zeker een jaar clean houden ! Ik weet dat me fysiek beter kan maar ik zou alle mensen hier hun fysiek wel eens willen zien toen ze net begonnen met AAS, zou me niet verbazen moest deze slechter zijn...

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 17:28 ----------

Dag 2 :
nog steeds niet gaan trainen, pijn in me rechterbil is erger geworden sinds gisteren.
Pijn is nog dragelijk maar zie dit niet zitten bij elke inject en hopelijk trekt deze weer weg tegen donderdag/vrijdag. Volgens mij heb ik ook de test flu te pakken gekregen, net van 12u30 tot 17u geslapen en voel me wel wat grieperig. Wel geen keelpijn, alleen heel erg moe en koud en warm constant. Eten gaat ook moeizaam door de griep

Tanden bijten en we gaan naar de gym ! Ben benieuwd ...

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 17:30 ----------

Kan ook zijn dat het geen griep is, kan ook aan low carb liggen maar voor nu schakel ik even over op medium carbs tot dit gevoel weg is....

Weeg jij 85kg op die foto's??

Ziet er om eerlijk te zijn meer uit als 75kg. Is niet om te haten hoor, maar kan het me bijna niet voorstellen.

85 kilo is misschien wat overdreven, maar 75 kilo is dan weer een ander uiterste.
Misschien 85 kilo, toen hij net had gegeten en nog naar de wc moest... en nog beetje erbij gesmokkeld, hehe.

Hij is wel 1.84 hè, lengte weegt ook wel wat, al is 1.84 niet enorm... (en ja bricks, ik zie dat jij ook ongeveer even lang bent). ;)

85 kilo is misschien wat overdreven, maar 75 kilo is dan weer een ander uiterste.
Misschien 85 kilo, toen hij net had gegeten en nog naar de wc moest... en nog beetje erbij gesmokkeld, hehe.

Hij is wel 1.84 hè, lengte weegt ook wel wat, al is 1.84 niet enorm... (en ja bricks, ik zie dat jij ook ongeveer even lang bent). ;)

Ja klopt 75 kg is overdreven.

Ja het viel juist zo op, omdat ik vrijwel even lang ben. ìk zag er zo ongeveer uit toen ik nog onder de 80 zat.

82-83kg smorgens en +- 85-86 in de dag door. Sja, botten zullen zwaar doorwegen zeker?

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jun 2012 om 18:16 ----------

En die foto's zijn rond 20u savonds genomen dus hier weeg ik zeker +-85kg

Is je gear ug of hg?

Test prop & clenbuterol is UG en T3 is HG...

Kan zijn dat ik binnekort overschakel op HG test prop maar weet niet zeker of dat kan/mag, kan namelijk aan HG prop uit Thailand geraken .

Test prop & clenbuterol is UG en T3 is HG...

Kan zijn dat ik binnekort overschakel op HG test prop maar weet niet zeker of dat kan/mag, kan namelijk aan HG prop uit Thailand geraken .

Al kan je aan testovis komen ( italie ) Is dat zeker een aanrader!

waarom in godsnaam proponiaat pakken met je eerste kuur? een eerste cycle moet vooral een ontdekking zijn, lekker 1x pw test E prikken en knallen. snap niet dat je 10 weken eod wil zetten.. word je toch moe van.
voor de rest een beetje jammer dat je op die stats al kuurt. en die T3 zou ik niet nemen, kan makkelijk zonder man.. en zeker bij een eerste kuur..

Laatst bewerkt:
Zou als nakuur enkel 4 weken nolva op 20mg pakken. Op 40 heeft geen meerwaarde en alleen nolva is voldoende.

Terug
Naar boven