MuscleMeat

First cycle : Test Prop + Clen/T3

• Topic Starter Topic Starter
Dag 3 : Heb net me 2e prikje gezet, linkerbil deze keer. Deze keer de prop ogpewarmd en veel trager geinjecteerd +- 30sec over 1ml. Injectie deed lichtjes zeer maar heb er nu geen last van. Ben vlak na de inject gaan trainen om in beweging te blijven. Alles ging lekker alleen voel ik nog steeds niets van me prop, alleen een veel betere pomp that's it. Qua krachtgains nog niets merkbaar. Heb nu alleen bang dat me rechterbil nog niet volledig ehrstelt zal zijn voor opnieuw een prikje dus ben ik me quads aan het overwegen, iemand hier ervaring mee? Is dit veel pijnlijker? Weet niet of het aan mij ligt maar de testo en of T3 maakt me zeer slaperig tege de middag aan, heb vandaag weeral een powernap van +- 3u gedaan, anders kom ik de dag niet door (Kan ook zijn dat de examens zijn tol eisen, vanaf nu terug 8uur per nacht slapen!!). Zo meteen een lekkere warme douche om hevige kristalisatie te vermijden. Begin morgen namelijk aan me eerste werkdag van de zomervakantie, zie er tegen op met pijnlijke benen pffff..

Terug
Naar boven