huntelaar
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 0
Is dit een goede gym?
'T is wel lekker goedkoop.
'T is wel lekker goedkoop.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In Amsterdam was het eerst een prima gym (barry's fitness). De gym is overgenomen door FFF. Het voordeel (zo te horen) is dat de vrije gewichten, bench press en squat rek van de vorige gym zijn blijven staan.

bij FFF capelle is het ALTIJD spitsuur......
behalve om 7 uur 's ochtends....
ze blijven steeds meer leden werven,
maar ze hebben er de ruimte en apparatuur
gewoon niet voor....
beter een iets duurdere maar rustigere gym zoeken??
Ik zit ook bij de F4F maar dan in Nijmegen. Mijn redenen waren dat het er goedkoop was en dat het om de hoek is. Toen ik in Januari lid werd was echter wel beloofd dat de bankdruk spoedig zou komen, maar nu zegt de filiaalmanager opeens dat daar helemaal geen sprake van is. Dit vind ik wel een behoorlijke naaistreek.
De begeleiding is er waardeloos, daar hoef je niet voor te gaan. Hanteren 4 standaard traininsschema's, maken geen schema's op maat zover ik weet. Ongediplomeerd personeel al hier (al is praktijkervaring belangrijker voor een instructeur vind ik).
Alleen tussen 9 - 12 en 18- 21 uur is er een "instructeur" aanwezig; deze loopt één keer een rondje door de zaal en verder zie je hem niet meer.
dumbbells gaan tot 32 kg, kan een probleem worden als je al een tijdje sport. Voor mijzelf is dit een probleem, ben de afgelopen 2 maanden harder vooruit gegaan dan ik had gedacht en zit nu met veel oefeningen aan het maximale gewicht. Daarom baal ik ook erg van het ontbreken van barbells, olympische stangen, bench en squat.
Echter, ik denk dat voor 13 jaar de apparatuur / dumbbells toereikend genoeg zijn, neem aan dat je nog geen 32 kg dumbbells gebruikt. Alleen houdt er dus rekening mee dat de begeleiding niet zo goed is. Als je vragen hebt over een trainingsschema ofzo kan je dat dus beter hier op het forum even vragen.

FFF Nimweguh is gewoon bagger
FF Nimweguh daarintegen![]()
@TS, gezien je leeftijd zou je het een jaartje aan kunnen kijken, en daarna kan je altijd nog naar een andere sportschool vertrekken. Vermoedelijk zit je volgend jaar bij lange na toch nog niet aan de max. En in de tussentijd heb je het nodige uitgespaard.
FF Nijmegen is net zo k*t als SP (Ixat) een eindje verderop. De enigste plek in Nijmegen waar je enigsinds fatsoenlijk kan trainen is Atlas.