AndroidHealthClinic

Fit For Free (groningen)

wat is dat voor bullshit, in mijn gym trainen er ook jochies van 13 die krijgen een speciaal kinder schema.

anders scoor je ff een fitness chick van 16 die met je mee wilt gaan.

Weet je zeker dat je er niet mag trainen?Staat dat in het regelement?

Onbeperkt fitness : € 15,95 per maand!

Jemig! Ik betaal 65 euro per maand voor onbeperkt fitness. Wat een verschil

hmm, dat betaal ik ook :P

toch dumbbells tot 70kg, 2 benches, bankjes zat, smith machine, een hele shitload aan gewichten, wedstrijd begeleiding..
ik ben goed voorzien :)

on topic:

ga gewoon eens naar kelderwerk.
van wat ik hoor kost het daar echt geen drol en het schijnt een gym te zijn met vrij veel oud spul, maar je kunt er alles doen wat je nodig hebt.
miss kan ivosnivo ons de abbo kosten vertellen?

Zijn geen abbo's alleen proefles of strippenkaart. Strippenkaart is 25 euro voor 16x.

Zijn geen abbo's alleen proefles of strippenkaart. Strippenkaart is 25 euro voor 16x.

Organiser anders eens een ehm... seminar (of een DBB meet and greet :))

Speciale DBB training in de kelder ? (klinkt ineens verdacht veel als een SM sessie in een darkroom)

erg slecht bij fff in dordt willen ze geen squat rek aanschaffen, omdat ze anders verkeerde figuren aantrekken

You get what you pay for :)

Maar laat het vooral even weten als je bent gaan kijken.

Nou dat zegt niks hoor...juist vaak bij die Healthcenters betaal je meer als bij een echte gym.
Zoals hier in Deventer bv...ik trainde eerst bij Studio Perfect en daar had je echt 10x niks.
Betaal nu 15 euro minder en heb praktisch alles.

Wat een oerwoudverhalen over baggerslechte gyms :eek: En ik dacht dat ik het erg had... smith machine, paar bankjes, bankdrukken kan (ook schuin), dumbbells tot in de dertig (en ook twee waar schijven op kunnen, tot 40kg ofzo), en kan er deadliften + BOR enzo, helaas geen squatrek :(.

fff sissy gyms, waar is die ouwe tijd gebleven dat we nog met kilo's ijzer sleepte in plaats van voor elk spiertje een machine. en de tijd dat je boven de muziek uit mocht schreeuwen ipv dat er direkt een knul van het cios naast je staat of je aub rustig wil doen!!!!! en die je wel ff zal vertellen hoe je moet trainen want hij heb er voor geleerd

Nou ik zou fff zwaar afraden.. een maat van mij traint er ook en die kwam met verhalen terug dat hij bijvoorbeeld op een ez bar 20 aan bijde kanten legt en dan 3*10 na 2 maanden training :S Dus ik neem hem mee naar mijn gym, blijkt dat ze totaal geen begeleiding krijgen bij fff en dat hij maar wat met gewichten loopt te gooien en vervolgens overtuigd is dat hij goed trained :S

Ik raad het af ik heb er een jaar getrained geen squatrack 1 benchpress waarbij drukke tijden je niet eens aan de beurt komt (meeste fff's erg druk omdat het zo goedkoop is)

Nou ik zou fff zwaar afraden.. een maat van mij traint er ook en die kwam met verhalen terug dat hij bijvoorbeeld op een ez bar 20 aan bijde kanten legt en dan 3*10 na 2 maanden training :S Dus ik neem hem mee naar mijn gym, blijkt dat ze totaal geen begeleiding krijgen bij fff en dat hij maar wat met gewichten loopt te gooien en vervolgens overtuigd is dat hij goed trained :S

Nou ik vind het prima bij f4f zonder begeleiding..
90% van die instructeurs in andere gym's weten niet eens wat rippetoe is, en vinden dat dl slecht is voor je rug, en squatten slecht is voor je knieën. Bij f4f kan je lekker je eigen gang gaan, ik vind dat je dan zelf ook verantwoordelijkheid moet nemen en weten wat je wel en niet aan kan en correct uitvoeren (youtube). Overigens heb je de begeleiders ook niet nodig als spotters, er komen vanzelf wat jongens die vragen of ze je even moeten helpen als ze zien dat je serieus traint.

en dan gaan we reageren op een topic geplaats door een user die niet meer traint :roflol:

Hahaha, ik had niet gezien dat fiezefur gebumbt had, dacht dat het een nieuw topic was :roflol:

Denk dat ik hier binnenkort toch maar even een proefles ga nemen. Lekker goedkoop en na die tijd nog ff onder de zonnebank.

Terug
Naar boven