Fitness Seller

Fit For Free (groningen)

Train bij USC in adam, hebben zelf een powerlift hokje gebouwd :) gelijk ff lid geworden daarvoor. Het is voor studentjes maar 120 eurootjes :) dus 10 euro per maand :):) :eek:

FFF heb ik niet echt goede indruk van.. altijd druk en wachten voordat je iets kan doen.

USC Nijmegen ook prima trainen, wel druk maar binnenkort extra ruimte met 2e powerrack en benches..dumbbells naar 40 komt er ook aan..

Voor de meeste hier meer dan voldoende:) Als ik dit ontgroei zal ik eens gaan kijken bij Atlas, maar ben nog student dus 60e per jaar is nu wel oke

USC Nijmegen ook prima trainen, wel druk maar binnenkort extra ruimte met 2e powerrack en benches..dumbbells naar 40 komt er ook aan..

Voor de meeste hier meer dan voldoende:) Als ik dit ontgroei zal ik eens gaan kijken bij Atlas, maar ben nog student dus 60e per jaar is nu wel oke

Moet daar dan binnenkort eens een kijkje gaan nemen. Een mooie tweede sportschool, naast Altas. Voor als ik een keer (te) weinig tijd heb.

Edit @ Jonko : Komop Roy, als je écht een beetje serieus wilt trainen dan moet je bij Atlas wezen.

Laatst bewerkt:
In Tilburg hebben we sinds kort ook een F4F. Imo geen school voor mensen die serieus aan krachttraining willen doen.

Ken een aantal jongens die bij FFF Groningen getraind hebben. 'Getraind' ;)

er heeft niet zo lang geleden een stukje in de spits of metro ofzo over dit soort fitness centra, en heel duidelijk was dat je idd niet te veel ervan moet verwachten, zelf een goed trainingsschema moet hebben, waar het op neer komt, is dat je apparaten kunt gebruiken, die vaak te duur zijn om zelf aan te schaffen.

er heeft niet zo lang geleden een stukje in de spits of metro ofzo over dit soort fitness centra, en heel duidelijk was dat je idd niet te veel ervan moet verwachten, zelf een goed trainingsschema moet hebben, waar het op neer komt, is dat je apparaten kunt gebruiken, die vaak te duur zijn om zelf aan te schaffen.

Is dat niet bij elke sportschool het geval? ;)

Zullen best mooie vrouwen rondlopen enzo, maar goed trainen is er niet mogelijk.

het verschil met de sportschool is, dat er vaak iemand is om dingen aan te vragen die het ook goed uitlegt, en bij ons kon je ook vragen voor een eet schema, en werd er een trainingsschema in elkaar gedraait, naar hetgeen je graag wilt trainen.

het verschil met de sportschool is, dat er vaak iemand is om dingen aan te vragen die het ook goed uitlegt, en bij ons kon je ook vragen voor een eet schema, en werd er een trainingsschema in elkaar gedraait, naar hetgeen je graag wilt trainen.

Ja, maar goed. De trainingsschema's van de gemiddelde sportschool zijn natuurlijk niet van hoge kwaliteit. 9 van de 10 keer kijken instructeurs je raar aan bij het woord deadlift of squat, of raden ze die oefeningen juist af.

Ga gewoon naar harimau toe, dan heb je wel een goeie gym :)

Indische wijk zit ook 1 volgens mij? Misschien dat Ivo daar meer over weet.
Wordt gewerkt met probleemjongeren enzo.

Dat is Kelderwerk ;)

Train vanaf juli bij kelderwerk en kan het je wel aanraden :)

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben geen probleemjongere...

• Topic Starter Topic Starter
Maar kun je bij de F4F niet squatten,deadliften en benchpressen?

Terug
Naar boven