Fitness Seller

Fitna weer op LiveLeak

arnoldfan

Monstrous Giant
Waardering
7
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
RIJSWIJK - Fitna, de anti-Koran-film van Geert Wilders, is sinds maandag weer te zien op LiveLeak.com. In een verklaring op de website staat dat de provider veiligheidsmaatregelen heeft genomen om zijn personeel beter te beschermen.

Vrijdag had LiveLeak de film van de site verwijderd nadat personeel ernstig was bedreigd.

Zoals ik al zei, vrijheid van meningsuiting boven alles !! :roflol:

ze hebben xtra beveiliging

Epic hoax, die bedreigingen zijn gewoon verzonnen om nog een graantje mee te pikken van die Fitna-hype!

Internet: Serious Business.

Binnenkort in nieuws: "hoofdkantoor LiveLeak opgeblazen"

Blijft vreemd dat ze nu plots hun personeel kunnen beschermen? Hoe gaat dan dan, allemaal een eigen vuurwapen / pepperspray gekocht of iedereen vanaf nu een personal bodyguard?

Blijft vreemd dat ze nu plots hun personeel kunnen beschermen? Hoe gaat dan dan, allemaal een eigen vuurwapen / pepperspray gekocht of iedereen vanaf nu een personal bodyguard?

Dit vraag ik mij ook af ,eerst hadden ze zo veel schrik voor bedreigingen enz. en nu zetten ze de film weer online.???:rolleyes:

Mediageile mannetjes... Als er zomaar iemand op straat een verhaaltje tegen je verteld, ga je er dan ook vanuit dat het klopt? :roflol:

Karma voor Live Leak!

Vreemde zaak idd...

Terug
Naar boven