Fitness Seller

Fitna, The movie

Effe ontopic:

Film Fitna van Wilders wordt hoogstwaarschijnlijk 28 maart geplaatst.

En verder is het ook zo dat die verbrande vlaggen en dergelijke toch niet alleen maar fake zijn... het is een duidenlijke bedreiging aan ons adres!

startofWO3themovie.com

In afghanistan zijn ze al NL vlaggen aan het verbranden, het was leuk jullie gekent te hebben jongens.

Waren de Amerikaanse vlaggen op?
Toch knap, meer dan de helft kan niet lezen in die landen, maar dit soort nieuws bereikt ze verrassend snel! :D

ik denk dat er een spatie tussenhoort...........Wilders heeft een BB-film gemaakt!!

FIT NA the movie!
:roflol:

Film is online nu toch?

buffering ..... :(

Wow mastermovie!

Wilders is de verlichting waar ik op zat te wachten! Oprotten met die kankermoslims! Dood aan de moslims!!!111eeneeneen

Ook ik heb zojuist de film bekeken en ben bang dat er hier toch wel een gedeelte uit de Koran wordt gelicht dat zorgwekkend is.
Ik denk dat onze overheid maar eens moet stoppen met het "ja en amen"verhaaltje.
Vrijheid en wederzijds respect zijn een must voor een evenwichtige samenleving.
Als dit door geloof of anderzijds door keus niet mogelijk is vraag ik me af,.....wat nu mr.Balkenende???

Mijn verstand behoed me van het schrijven van wat ik voel,............en dat is erg!!!

kan hem niet bekijken,iemand andere links?

RapidShare: 1-Click Webhosting

Liveleak is bezweken voor bedreigingen en de film is daar dus niet meer te zien. Maar Fitna is nu al zoveel verspreid dat er geen beginnen meer aan is.

Terug
Naar boven