- Waardering
- 851
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
startofWO3themovie.com
In afghanistan zijn ze al NL vlaggen aan het verbranden, het was leuk jullie gekent te hebben jongens.
Ik snap absoluut niet dat we voor die stomme shoarmaboeren onze handen in het vuur steken, accuut onze jongens terughalen daarvandaan, kijken of ze nog zo'n grote bek hebben dan.
waarom zouden ze zichzelf zo druk maken over een film waar volgens meneer wilders alleen maar feiten in worden weergegeven?
en nederlandse politici zichzelf maar negatief uitlaten, voor mij is dit gewoon een feitelijke aflevering van 'how it's made' van discovery.
DDOS in de naam van Allah?Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat die webserver aangevallen wordt.

Veel christenen ook vandaar dat er zich veel bekeren tot de Islam.Ik kan er maar niet bij dat 1 film de hele moslimgemeenschap over de zeik brengt.
Al zouden ze 100 films maken over het christelijke geloof , dan zouden we nog niet reageren.
Nu verbranden ze al vlaggen,.....de film moet nog uitkomen.
Ik blijf me verbazen over de eenheid die ze vormen omtrend hun geloof.
Ik kan er maar niet bij dat 1 film de hele moslimgemeenschap over de zeik brengt.
Al zouden ze 100 films maken over het christelijke geloof , dan zouden we nog niet reageren.
Nu verbranden ze al vlaggen,.....de film moet nog uitkomen.
Ik blijf me verbazen over de eenheid die ze vormen omtrend hun geloof.
)kleinzoon van de neef! van mohammed, of gewoon de letterlijke koran met haar ayatollah's. Er zijn vele rellen tussen soennieten en sjiitten. Overigens zijn er tevens alawieten, en die zijn volgens de meeste soennieten (naar wat ik las) eigenlijk heidenen. Kortom ze mogen elkaar totaal niet. Denk je zelf niet dat het omgedraaide ok het geval zal zijn dat wij geen juiste berichtgeving krijgen van wat er zich daar afspeelt?Eenheid? Kerel, ze slachten elkaar allemaal af vanwege oneinigheid over wie ze moeten volgen: de achterachterachterachter(lijke)kleinzoon van de neef! van mohammed, of gewoon de letterlijke koran met haar ayatollah's. Er zijn vele rellen tussen soennieten en sjiitten. Overigens zijn er tevens alawieten, en die zijn volgens de meeste soennieten (naar wat ik las) eigenlijk heidenen. Kortom ze mogen elkaar totaal niet.
Wat ze wél als overeenkomst hebben is als ik afga op het gedrag van het merendeel een totaal gebrek aan respect voor andersman identiteit, geloof, cultuur. Echter je moet ook maar bedenken dat de beelden die je binnenkrijgt over moslims die uitzinnig van woede zijn, gekleurd zijn door de media. Ik betwijfel ten zeerste of in al van deze landen er zo'n oproer is. En wat ik me ook afvraag is, wat de rol van de overheid hierin is. Ik kan me namelijk voorstellen dat een overheid dit soort dingen best zou kunnen ensceneren. In een arabische dictatuur waar ieder protest gelijk de kop in wordt geslagen lijkt me het sterk dat ze nu ineens wél de straat opgaan. Bovendien denk ik tevens niet dat al deze mensen ook een juiste berichtgeving krijgt over wat er hier precies afspeelt.
Veel christenen ook vandaar dat er zich veel bekeren tot de Islam.
Denk je zelf niet dat het omgedraaide ok het geval zal zijn dat wij geen juiste berichtgeving krijgen van wat er zich daar afspeelt?
Nee precies, dat denk ik dus ook inderdaad (kwam niet goed naar voren). Zoals ik al stelde is het goed mogelijk dat de dicaturen/overheden in deze landen die massale protesten in scene zet. Dit hoeft niet de algemene mening zijn van de hele bevolking. Ik heb wel eens documentaires gezien over Iran bijvoorbeeld, en een heleboel mensen in dat land leven helemaal niet zo met hun geloof op zo'n fanatieke manier als wij denken. De meeste willen ook gewoon een rustig leven met een wijntje als het kan en vrijheid van meningsuiting etc.
haha idd. Als je een grote muur om Afrika heen zou bouwen lost het probleem zich vanzelf op. Slaan ze elkaar de koppen niet in, dan zorgen de ziektes wel voor een schoonmaakbeurt.
Ah ruimdenkend DBB heeft elkaar weer gevonden, altijd gezellig.
startofWO3themovie.com
In afghanistan zijn ze al NL vlaggen aan het verbranden, het was leuk jullie gekent te hebben jongens.

joh?
Mja, film mag van mij verboden worden, veel te veel gescheeuw erover imo.
Zijn we te linksch voor je? Ben je bang dat we dadelijk weer een boom gaan knuffelen? cry me a river
hoe lang zit jij al hier...?Vanaf feb. 2007, zie je toch, anders had hij mij ook niet onder links geschaart.