AndroidHealthClinic

fitnessbeurs in Essen

Positieve reacties ook daar :D

idd check deze 2:

nathalie bevers, Brecht
wauw.. ik ben ineens zo blij dat ik een buikje heb..

Beledigend? Ongepast? Meld het ons
18/04/11 13u52

Zonnebloemetjuh Bo, Genk
Geef mij dan toch maar die vent met die papbuik... dit is gewoon gruwelijk lelijk. Brr!

idd, wat een lozers, je moejen met e hobby/sport waar je nix v kent is zowiezo kansloos

Idd, misselijke reacties. Maar ja ieder zn mening, alleen oordelen hun over iets waar ze de ballen verstand van hebben.
Ga nu trainen dus dat wordt knallen

Ank Buelens, Leest

Mmmm toch liever dit dan een vent met papbuik :-)

Kansloze en respectloze reacties op die site.

---------- Toegevoegd om 18:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:12 ----------

Idd, misselijke reacties. Maar ja ieder zn mening, alleen oordelen hun over iets waar ze de ballen verstand van hebben.
Ga nu trainen dus dat wordt knallen

Jawel, opgeblazen strontballen, zoals je kunt lezen in een post.

tsja was wel te verwachten

Laatst bewerkt:
Nu moet je wel eerlijk zijn: die foto's laten ze ook allemaal heel lelijk lijken.

Ondertussen zitten ze allemaal te soppen op die kerels en balen ze dat ze thuis een ongetrainde kerel hebben zitten en zelfs baggervet zijn..

Is ook lelijk al die spieren bah

Haha mensen voelen zich weer aangevallen omdat vrouwen pro bodybuilders niet mooi vinden.

Laatst bewerkt:
Ik merk vaak ook agressie in de reacties van mensen als het over bodybuilding gaat. Ik heb het idee dat mensen ons en vooral de pro's als beesten/neanderthalers zien. Ik merk op de sportschool ook vaak dat de "normale" mensen je ontwijken en je aankijken alsof ze water zien branden. Andere sporten zijn allemaal wel geaccepteerd en elkaar de kop kapot slaan tijdens of na een wedstrijd is ook geaccepteerd, maar mannen die kei en keihard werken voor een super fysiek, daar wordt respectloos over gesproken.

yve wouters, Itegem
levengevaarlijk!!dat ze van het podium komen vallen ze flauw om dat ze te weinig vet hebben ,en zonder de spuit halen ze maar een tiende van hoe ze er nu uitzien bij mij zijn het zielige sukkelaars !een staaltje van lichaam vernieling met blijvende gevolgen

oh boy

Van zo'n reactie's te lezen van iq- loze mensen word ik boos van

het gaat me niet om de vrouwen, staan ook reacties van kerels tussen.
men trapt iets de grond waar men totaal geen kaas van gegeten heeft, en het gelijk verafschuwen.
terwijl sporten als voetbal en wielrennen of schaatsen de hemel in worden geprezen.
In die sporten gaat het ook niet om uiterlijk he. In bodybuilding nu eenmaal wel en dan kan je verwachten dat mensen daar ook op reageren.
Het zijn toch ook nogal gefreakte fysieken, weinig mensen kijken daar doorheen om respect te hebben voor de prestatie op zich.

Terug
Naar boven