XXL Nutrition

Fitnessgangers wassen outfit pas na derde workout

ik ruik altijd even en beoordeel dan... :P

Broek 1 week (4x)
Shirt 2x

Shirt na elke workout in de was. Trainingsbroek doe ik 2 workouts mee.

Idem.
Weet je, hangt er ook een beetje van af. Soms is het zo dat ik zweet als een paard, soms zweet ik helemaal niet. En ik moet toegeven dat mijn meest flatterende tofste tshirt iets langer meegaan.

Als ik in de winter niet zweet hempje 2 of 3 dagen, nu elke dag een schone.
korte broek meestal 3 of 4 traininen

Elke training een schoon setje:)

Heb je aandelen in waspoeier ofzo, of zweet je als een stinkende bunzing?
bunzing.jpg

Hahaha, prachtig. Nja, deed vroeger wel bijna altijd een vers T-shirt aan maar m'n trainingsbroek ging er 1 keer om de 2/3 maand in ofzo.

2 trainingen per set. Ik zweet ook niet snel, eigenlijk nauwelijks tijdens training, soms helemaal niet. Cardio doe ik sowieso niet. Zou ik veel zweten, dan na elke training.

Elke training schone broek,shirt en handdoek.

Dit. Het moment dat die ongewassen shit op een meter afstand zou komen, heb ik gelijk spijt van het niet wassen. Ik voel me dan ook echt smerig. Ik ga als ik 's ochtends train sowieso ook eerst douchen, dan gelijk trainen en dan weer douchen. En dan ben je 3 outfits verder. Mn partners wast en is net zo, dus gelukkig geen gezeur :P

in b4 gay

Shirt elke dag, Broek 1x per week!

ik kan me het laatste wasje niet meer herinneren. srs

geeft dat genoeg info?

wel onderbroek natuurlijk, en homegym

shirt af en toe 2x, broek 3x en onderbroek plus sokken 1x

shirt 1x
broek 3 a 4x

Ik train meestal in een shirt dat ik de dag ervoor door heel de dag heen heb gedragen, maar daarna was ik m bijna altijd wel.
Broek train ik best wel lang mee zonder te verschonen, zweet daar amper en wat ik zweet komt wel in mn ondergoed.

wassen?

Broek.......soms paar weken.
T-shirt......soms paar dagen, soms een week.....hangt er vanaf hoe erg die ruikt :p
Ik zweet veel, maar stink weinig :D

Ik zweet altijd als een otter , elke keer.......

Otters zweten niet maar zijn nat omdat ze in water zwemmen.

ik was nooit, koop gewoon nieuwe setjes

Terug
Naar boven