Fitness Seller

Flat benchpress noodzakelijk?

Drunkenmaster

Freaky Bodybuilder
Waardering
1.142
Lengte
1m78
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
Is de flat Benchpress noodzakelijk als ik incline benchpress doe ,dumbells press decline en dumbell/machine fly's?

Nee is zeker niet noodzakelijk, Als je doel massa gericht is. Als je kracht wilt opbouwen vind ik flat bench press toch 1 van de beste oefeningen

Variatie werkt voor mij goed als bench press niet echt goed ga stap weer tijdje over op dumbel press enc..

Als je doel is om een zo hoog mogelijke 1 rep max op de flat bench te hebben lijkt me dit zeker wel noodzakelijk.

fitnessen zonder te bankdrukken is als hardlopen op klompen

Mwa, ik snap de uitspraak. Maar je kunt wel degelijk een dikke borst opbouwen zonder de flat bench press. Ligt er maar net aan wat je doel is.

Je kunt ook wel hardlopen op klompen :p

Als je de mogelijkheid hebt zou ik 'm er persoonlijk altijd in hebben. Niks moet, geen enkele oefening is heilig maar ik zou 'm wel blijven doen.

Whahaha, goed filmpje... made my day. :)

Haha die Elliot is geweldig, dit filmpje met die vuilnisman, prachtig :roflol:

De tweede keer is ie nog leuker... die ergernis op zijn kop, en dan proberen door te praten... hahaha. :) :)

De tweede keer is ie nog leuker... die ergernis op zijn kop, en dan proberen door te praten... hahaha. :) :)

Haha ja dat moment op 1:17 ook, als dat ding aan komt rijden. Je ziet gewoon voor je dat ze elkaar aan staren en allebei hetzelfde denken :roflol:

Ik ben er wel redelijk van overtuigd dat je met incline presses meer massa en een beter uitziende borst opbouwt.

Terug
Naar boven