MuscleMeat

Flex challenge voor een aantal maanden

Hallo dames,
Ook ik twijfel al een tijdje om mezelf aan te melden voor de "challenge". Het heeff bij mij niet als doel om het podium op te gaan, ik wil gewoon een beter fysiek krijgen.
Ik twijfel voornamelijk tussen de 3 of 6 maanden, en met de periode wanneer ik zal starten. Nu of pas over enkele maanden.
Kun je b.v veel verbetering verwachten van 3maanden begeleiding?
Ben benieuwd wat andere meiden als ervaring hebben of hier over denken

Ja je kan een aardige verandering merken in 3 maanden en in 3 maanden begeleiding leer je gelijk ook veel bij.
Zelf zou ik wel voor 6 maanden gaan. Nog meer verschil en nog meer leren.

Bedankt voor je reactie!
Het is fijn te horen dat je zoizo in 3maanden al verbetering kan verwachten.
Heb jij zelf ook dat programma gevolgd of niet?
Is het "slim" nu me al aan te melden voor 6 maanden of nog n aantal maanden wachten zodat ik er volgende zomer profijt van heb?

Waarom uitstellen werken aan perfect fysiek?

Zsm beginnen en nooit meer stoppen ;)

Thats true :p

Ik heb me afgelopen week aangemeld voor de flexchallenge 3 maanden!
reuze benieuwd wat mijn progressie is over 3 maanden:P

Ik zie nu pas jouw reactie op mijn post, sorry dat ik niet eerder heb gereageerd! Ja, ik heb mij ingeschreven voor de S.A.P. Cup, ik moet ook echt een (redelijk extreem) doel hebben om naar toe te trainen anders blijft het zoals het is. Na afgelopen zondag ben ik alleen maar meer gemotiveerd om mee te doen! We hadden voor het eerst met alle Flexchallengers een training en daarna de eerste poseerlessen. Het was onwijs leuk en het was misschien nog wel leuker om nu eens een hele middag met "lotgenoten" te zijn :-). Het is inderdaad qua sociale leven niet altijd makkelijk en gelukkig heb ik een vriend die mij volledig steunt. Als ik het even moeilijk heb dan weet hij mij altijd weer zo op te peppen dat ik juist niet naar de chocola of rosé grijp. Nu scheelt het dat hij zelf heel erg sportief is en goed met training en voeding bezig is anders was ik wellicht iets vaker de fout in gegaan. In mijn sociale leven is het soms een beetje aanpassen. Ik sleep overal mijn eten mee naar toe en plan door de week eigenlijk geen afspraken meer 's avonds. In de eerste plaats omdat ik mijn rust nodig heb en op tijd naar bed moet maar ook omdat ik vaak 's avonds moet trainen. Natuurlijk spreek ik wel eens af met mijn vriendinnen maar in mijn geval blijft het dan bij een kopje thee. Etentjes plan ik gewoon op mijn cheatmealavond. Het is nu gewoon allemaal even minder. Ik heb hier voor gekozen en ben bereid er heel veel voor te laten. Ik heb een paard en zelf die heb ik tot aan december 'weggezet'. Je kunt dit niet half half doen en op mijn leeftijd (ik ben 36) al helemaal niet haha ;-). Mijn omgeving begrijpt dit gelukkig en steunen me erg goed. Ik kan je dus (als je er echt voor wilt gaan) een inschrijving voor de S.A.P. Cup van harte aanbevelen. Je hebt nog ruim een half jaar dus dat gaat helemaal goed komen!

Hoi!

Geeft niet hoor, ik kijk zelf ook maar af en toe en mis dan ook wel eens wat ;)

Ja ik vraag me ook af als je niet mee doet aan de challenge, maar wel mee wil doen aan de sapcup hoe zit het dan met poseerlessen? Moet je dat dan zelf regelen ofzo?

Wat je aangeeft herken ik wel, ik maak nu soms ook al bewust de keuze om wat minder af te spreken of ik plan het inderdaad zo dat het op een cheatmoment is.

Ik denk dat ik dit jaar nog gewoon lekker zo blijf trainen en volgend jaar pas mee wil doen aan de sapcup. Ik geloof niet dat ik het dit jaar nog red om op tijd in shape te komen. Ik hoorde dat je toch wel een jaar nodig hebt ...

Wat wel super is, is dat ik iemand heb leren kennen op onze sportschool die me eventueel wil gaan begeleiden en helpen met trainen enzo. Hij weet er super veel van dus dat is wel gaaf, fijn om af en toe eens samen te trainen, ik train nu namelijk altijd alleen. Als er iemand mee kijkt gaat het soms net wat beter en kun je nog beter op je houding enzo focussen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb me afgelopen week aangemeld voor de flexchallenge 3 maanden! reuze benieuwd wat mijn progressie is over 3 maanden:P

Wat goed!
Ben ook heel benieuwd naar jouw ervaringen!
Ik moet! helaas voor mijn werk een opleiding naast mijn 40u werkweek gaan volgen en hier examens voor doen.
Dit gaat helaas meer tijd vergen dan ik zou willen dus ik wacht even met inschrijven tot ik daarmee klaar ben want ik wil er 200% voor gaan maar vind het erg leuk om van jullie te horen hoe het gaat zodat ik er ook steeds meer zin in kan krijgen :D

Terug
Naar boven