Fitness Seller

Flex Cup 2011

Haha echt vet , zoveel DBB members aangemeld , maybe een meeting kort voor de show ?!
''DBB Posedown'' shit yeah

Ik doe mee! Ook aan de challenge..

Volgens mij moet je dan kuren, heb je dat ervoor over?
Trouwens, welke klasse wil je staan dan.. want het is niet zozeer een naturel contest.. en met jou leeftijd kom je niet meer bij de junioren (waarvan ook 90% niet meer naturel..).

Als mijn aankomende cut goed uitpakt ben ik er ook bij.

Laatst bewerkt:
Ben er voor 99% ook bij, ligt natuurlijk aan mijn fysiek voordat ik de voorbereiding in ga, maar als ik daarover tevreden ben (waar ik vanuit ga) ben ik er ook bij:D

Trouwens, welke klasse wil je staan dan.. want het is niet zozeer een naturel contest.. en met jou leeftijd kom je niet meer bij de junioren (waarvan ook 90% niet meer naturel..).

Ik ga ook wss naturel het podium op , lijkt me een goeie eerste ervaring, kansen liggen lager , maar we zullen zien. ;)

Word tijd voor een beest, ik ga het er eens ff met mijn shape over hebben ;)

word een keer tijd!Gewoon opgeven.Dan heb je ook een stok achter de deur.
Gewoon geen verwachtingen voor jezelf scheppen,dan valt het ook nooit tegen!
En dan heb je iig ervaring!

zo te zien gaan er al wat buffels mee doen die beduidend meer extra supps nemen dan ik heb gedaan. weet niet hoe ik mijn kansen moet inschatten strax ook al draait het niet alleen om gewicht.
denk wel dat je naturel idd nix te zoeken hebt op het podium..soms hoor je nog van de n*gers met te goede genen maarja die komen dan ook gewoon te kort

als ik het verkeerd zie hoor ik het graag. ga dit topic wel volgen. hoop dat het een leuke wedstrijd wordt

Lijkt mij ook wel leuk, zal eind april eens kijken hoe ik erbij sta en wat mijn lichaam zegt.

Mmm, wou eigenlijk pas in 2012 mn eerste wedstrijd pakken maar als het een beetje meezit dan ga ik het wel proberen om deze mee te pakken.

ik zeg inschrijveeee!!!!!!!!!!

ik wil jullie inmakennnn!!!!!! hahahaha

nee deze eerste wedstrijd is voor mij vooral belangrijk om wat ervaring op te doen!
tuurlijk ga ik op mijn best komen, ik ben zeer benieuwd! Succes allemaal;)

Ja idd, al kom je wel met de intentie om te winnen, ik denk dat de concurrentie pas echt gaat komen als je al en paar wedstrijden hebt gedraaid. Mag al trots zijn op mezelf als ik daar naar eigen tevredenheid sta!

Ja idd, al kom je wel met de intentie om te winnen, ik denk dat de concurrentie pas echt gaat komen als je al en paar wedstrijden hebt gedraaid. Mag al trots zijn op mezelf als ik daar naar eigen tevredenheid sta!

Juist! Het is een overwinning op je zelf..

---------- Toegevoegd om 14:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:40 ----------

Ik moet niks...wat ik doe is mijn eigen keus.

Als je shape TE goed is voor de d klasse word je bij c ingedeeld dus zo houden Ze het eerlijk

ik ben nog maar een lief klein jongetje dus ik mag gewoon mee doen!!! :D

Foto van je avatar......is dat gemaakt in die garagebox in Katwijk?

Ja ik herkende dit ook inderdaad, maar hertz1 je vergeet te vermelden dat je ook mee doet! haha

@nopainnogain jij bent zeker een broertje van Rick? Ziet er goed uit, zeker voor je leeftijd

Ok ben ingeschreven

Toch zijn er onduidelijke zaken

Moet je nu inschreven zijn bij een bond
Testen ze je op A.S
Kan je iets winnen of gaat het juist iets kosten om mee te doen?
Moet je een begeleider hebben

.....

Laatst bewerkt:
is een begeleider ergens WEL verplicht dan? ben ook wle benieuwd naar
lijkt er niet op dat je ingeschreven moet staan bij een bond

tot wnr ben je junior wil ook wel mee doen ...

Terug
Naar boven