- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 83kg
vijanden ? ^^Aardig dicht bij veldhoven, helaas wat 'vijanden' zitten daar, dus denk niet dat ik langskom hehehe
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vijanden ? ^^Aardig dicht bij veldhoven, helaas wat 'vijanden' zitten daar, dus denk niet dat ik langskom hehehe
Ik ga ook wss naturel het podium op , lijkt me een goeie eerste ervaring, kansen liggen lager , maar we zullen zien.Volgens mij moet je dan kuren, heb je dat ervoor over?
Trouwens, welke klasse wil je staan dan.. want het is niet zozeer een naturel contest.. en met jou leeftijd kom je niet meer bij de junioren (waarvan ook 90% niet meer naturel..).
Als mijn aankomende cut goed uitpakt ben ik er ook bij.

Word tijd voor een beest, ik ga het er eens ff met mijn shape over hebben![]()
Ja idd, al kom je wel met de intentie om te winnen, ik denk dat de concurrentie pas echt gaat komen als je al en paar wedstrijden hebt gedraaid. Mag al trots zijn op mezelf als ik daar naar eigen tevredenheid sta!
Volgens mij moet je dan kuren, heb je dat ervoor over?
Trouwens, welke klasse wil je staan dan.. want het is niet zozeer een naturel contest.. en met jou leeftijd kom je niet meer bij de junioren (waarvan ook 90% niet meer naturel..).
Als mijn aankomende cut goed uitpakt ben ik er ook bij.
ik ben nog maar een lief klein jongetje dus ik mag gewoon mee doen!!!![]()
Foto van je avatar......is dat gemaakt in die garagebox in Katwijk?