Fitness Seller

Flex Cup 2011

dan snap ik geen reet van je stats, of moet je het anders lezen.. 1 meter 80 oud, 101kilo lang? :D:P

Weet iemand hoe Arnold1975 het heeft gedaan?

Is Arnold1975 die kale gozer?

Ok leuk verslag,en ik zie ook de volledige uitslagen..
ik wist nou niet hoeveelste ik geworden was,maar iig niet laatste 6e vd 8

10 van 14 in de C-80 maarja zware klasse met de overallwinnaar er ook bij. bij de weging werd ik op mijn gyno geattendeerd die juist alleen die paar dagen echt aanwezig was en opviel...dat heeft me zeker punten gekost en dat zie ik heel duidelijk als ik alle pics vergelijk van de tegenstanders

maarja niet zeiken niet treuren..volgende x (als die komt) bij de eerste 5

toch leuk te weten al komt 10de plaats erg koud op mijn dak

10 van 14 in de C-80 maarja zware klasse met de overallwinnaar er ook bij. bij de weging werd ik op mijn gyno geattendeerd die juist alleen die paar dagen echt aanwezig was en opviel...dat heeft me zeker punten gekost en dat zie ik heel duidelijk als ik alle pics vergelijk van de tegenstanders

maarja niet zeiken niet treuren..volgende x (als die komt) bij de eerste 5

toch leuk te weten al komt 10de plaats erg koud op mijn dak

Nou ik zag wel meer mensen met gyno, volgens mij die dude die 1e werd en overall won, zag je ook gyno zitten..
Zou niet eerlijk zijn als ze jou er dan op afrekenen

weet iemand mischien waar die foto's van de 2011 cup staan , want ik kan maar een paar lullige foto's vinden .

op die flexcup site is ook geen ruk te vinden ...

zul je nog even geduld moeten hebben tot ze op de flexcup site staan . flexcup2012 site is ook nog niet door

Terug
Naar boven