XXL Nutrition

Flexchallenge 2012

hmm groter hebben we niet dan word het een rolmaat van 5 mtr.

ingeschreven paar dagen geleden :P

leuk yves :D

Doe jij mee Hans?

• Topic Starter Topic Starter
Update: 29 mensen hebben zich ingeschreven. Half januari start de eerste bijeenkomst. Eerste deel van de Challenge zal gericht zijn op het bouwen van: MASSA!

Mocht je jezelf nog niet in hebben geschreven, doe dit dan snel. Je gaat een leerzaam jaar tegemoet waarin je op alle gebieden in de sport geholpen zult worden. En als klap op de vuurpijl de wedstrijd in december!

mooi massa daar kunnen we nooit genoeg van hebben ..

Zijn er nog plaatsen vrij?

Update: 29 mensen hebben zich ingeschreven. Half januari start de eerste bijeenkomst. Eerste deel van de Challenge zal gericht zijn op het bouwen van: MASSA!

Mocht je jezelf nog niet in hebben geschreven, doe dit dan snel. Je gaat een leerzaam jaar tegemoet waarin je op alle gebieden in de sport geholpen zult worden. En als klap op de vuurpijl de wedstrijd in december!

Is er ook al bekend op welke dag deze bijeenkomst zal zijn?

Er kunnen 45 man meedoen en de bijeenkomsten zullen altijd op zaterdag zijn.

Ik weet niet of het vast staat , maar zou het mischien een idee zijn om het op vrijdag (of andere doordeweekse dag) de ''meets'' te houden ?
Ik denk dat veel studenten zoals ik onder andere hier blij mee zullen zijn zodat we gebruik kunnen maken van ons studenten ov wat dus gratis is , ik ben met zo'n ritje rond de 30 euro kwijt telkens.
Is hier iets mee te doen?

gr John

Het moet in mijn vrije tijd en aangezien ik nog steeds niet binnen ben, is dit dus de zaterdag.

Ik weet niet of het vast staat , maar zou het mischien een idee zijn om het op vrijdag (of andere doordeweekse dag) de ''meets'' te houden ?
Ik denk dat veel studenten zoals ik onder andere hier blij mee zullen zijn zodat we gebruik kunnen maken van ons studenten ov wat dus gratis is , ik ben met zo'n ritje rond de 30 euro kwijt telkens.
Is hier iets mee te doen?

gr John

en wat te denken van de werkende medemens...

Vrijdag avond?
Er zijn toch ook mensen die ook op Zaterdag werken , of tellen die niet mee.

Werkweek is van maandag tot vrijdag dus lijkt me logisch om het buiten de werkweek om te doen. Als sommige dan toevallig in het weekend moeten werken is k*t maar denk dat er genoeg mensen in de rij staan die wel in het weekend kunnen.

Werkweek is van maandag tot vrijdag dus lijkt me logisch om het buiten de werkweek om te doen. Als sommige dan toevallig in het weekend moeten werken is k*t maar denk dat er genoeg mensen in de rij staan die wel in het weekend kunnen.
Ja ik snap het ook wel , alleen nu komt het over alsof ik niet aan de andere dacht.
Ik dacht dat als we het vrijdag avond deden waren de ''8 tot 5 mensen'' ook beschikbaar, mja , laat maar zitten, zaterdag is en blijft het blijkbaar.

ach zo heeft elke dag zijn voor en tegen ....en daar kunnen we uren over doorgaan hahahaha gelukkig hoef ik hier dus geen beslissing over te nemen .

Terug
Naar boven