AndroidHealthClinic

Flite

Als je veel aan duursport doet is dit een prima fysiek om een beetje de balans in krachttraining en duursport te onderhouden denk ik.

Droog. Maar wel massa gebrek. Echter is dit niet je doel, dus zeker netjes al met al.

and remember. a skinny kid with abs is like a fat chick with big tits. It doesnt count. :D:D

Laatst bewerkt:
Net fysiek man! Als je hier massa op zou gaan pakken zou het een mooi eindresultaat gaan geven denk ik!

• Topic Starter Topic Starter
Alvast enkele rugfoto's van gisterenavond geplaatst in de OP.
Lat's komen minder goed door dan met een BDB mogelijk is.
Binnenkort wellicht iemand lief aankijken voor foto's.
Onderrug is het meest onderontwikkeld.

and remember. a skinny kid with abs is like a fat chick with big tits. It doesnt count:D:D

Stiekem had ik gehoopt dit al te zijn ontgroeid:mad:...

Wel mind**** die foto met die bevlekte spiegel
Er is ooit iets van zuur op gekomen... het is geen vlek(en ook niet mijn pielemans:))

W.b. loggen; daar was ik zeer kortstondig mee gestart in de krachtsectie.
Maar een conflict met asfalt en 'revalidatie' zorgde ervoor dat ik even terug moest in gewichten.
(En daarmee eigenlijk ook de aanleiding voor het schrappen van enkele kg's bw.)
Maar vanaf maandag gaan we weer loggen.

Komende maanden moet het bw weer naar +-82/83(net als afgelopen winter);
een mini-bulk voor krachttoename en in de zomer terug naar +- 76/77 kg met krachtbehoud.

Overigens bedankt voor de reacties, da's weer wat anders dan 'niet te groot worden'(Ja idd, lachwekkend)
of 'is dat wel gezond:S' als ze een ader zien.

Laatst bewerkt:
Goede ab genetics.

Ik mag er niet om klagen:D!

Al begon ik ze pas echt te zien toen ik ze 2x per week ging pakken op 5/8/12 reps(met toegevoegd gewicht).
Ze kunnen niet veel groeien, maar net wat meer definitie kan je er, denk ik, wel mee bereiken.
En daarmee op een 'iets' hoger VP de blokken ook zichtbaar houden.

(Ik heb een schurfthekel aan 'buikspierkwartiershit', het gaat mij om een sterke core voor
enkele herhalingen als ondersteuning voor andere oefeningen; niet spieruithoudingsvermogen)

Tegenwoordig doe ik eens per 2 weken 2/3 oefeningen op 5 reps voor krachtonderhoud.

Update!

goed bezig man!

Gr
Sander :P

Bedankt gasten:cool:!

Ik sta nu op zo'n 82,5kg wanneer ik vocht vasthoudt en zo'n 81,5kg wanneer 't vocht weg is.
Dit hopelijk de aankomende maanden terugbrengen naar 78/77.5 droog.
Iets minder droog als afgelopen zomer, dat wel; ik voelde mij zo slap als een vaatdoek.
Verder staat krachtbehoud hoog op de eisenlijst en wellicht een halve triathlon.
En als de winter mij goed doet aankomend jaar eens wat RAW PL wedstrijden aandoen:).

'Eindelijk' de eerdergenoemde foto's ontvangen.

Voor mijzelf toont 't maar weer aan hoe moeilijk 't poseren is zonder spiegel in de buurt, het trekt op niets.
En natuurlijk het belang van een juiste hoek/belichting/vochtafdrijven; geen zinnig mens zou zeggen
dat ik op deze foto's zo'n 8 kg zwaarder ben dan de eerste.

Enfin, binnenkort zelf weer eens degelijke vergelijkingsfoto's maken.
Wellicht komen er ook nog wat filmpjes van dl/sq/be bij, want die stats moeten wel geloofwaardig wezen!

-------
Update: 1ste SQ filmpje toegestuurd gekregen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven