MuscleMeat

Flodder 3

Laatst bewerkt:
heb hem op dit topic gewezen, hij zei dat hij ff een kijkje zou nemen :P

Ik zit nu ook Flodder 3 te kijken voor de 29834e keer, vroeg me inderdaad ook af wie het was, hij is buff!

prachtig die films. ok het is altijd met pis schijt boeren en t**ten erbij maar betere NL films ken ik niet:) :)

veel hoger niveau als new kids turbo in elk geval (ook wel leuk)

in manta der film (kennen veel jongens hier denk ik niet ..maar ook te vinden op youtube misschie nog) staat ook een redelijk buffe gast als portier bij de disco.. ook wel nieuwsgierig of dat ooit een bekende bodybuilder of powerlifter is geweest

Wat is er mis met t**ten? 'o buurman, wat doet u nu?' :)

hehe helemaal nix maar kan begrijpen dat niet iedereen er van gecharmeerd is. (buiten de tatjana tet*en in haar glorietijd dan natuurlijk..jammer dat ik mijn bavaria tatjana kalender niet meer heb fap fap)

Wel triest wat er met Johnny is gebeurt. Tijdens een feestje op de set kreeg hij een hartaanval en iedereen dacht dat het een grapje was. Toen ze (Tatjana en co.) doorhadden dat het menens was, was het te laat..

Wel triest wat er met Johnny is gebeurt. Tijdens een feestje op de set kreeg hij een hartaanval en iedereen dacht dat het een grapje was. Toen ze (Tatjana en co.) doorhadden dat het menens was, was het te laat..
Je zal zo maar aan je einde komen ook, laatste wat je hoort 'haha leuk geprobeerd Johnny, daar lopen wij niet meer in' :fuu:

Even voor de duidelijkheid, het gaat hier wel om Coen van Vrijberghe de Coningh als Johnny, niet Huub Stapel. Dus de Johnny van Flodder 3 en alle gewone afleveringen.

Terug
Naar boven