XXL Nutrition

Fonkmeistah - Get BIG or DIE trying!

Ano_1986

Advanced Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
43
Ik heb de knoop doorgehakt om ook maar eens een logje te openen. Het voornaamste is dat het me zelf stimuleert om te gaan trainen aangezien ik een logje heb te voeden die voortdurend dient te worden bijgehouden. En het is natuurlijk leuk om je eigen vorderingen te zien, waarbij je ook nog eens kunt terug bladeren naar trainingen van enkele dagen, weken of maanden geleden.

Mijn doel is op dit moment: Creatine 'kuur' afmaken + 'clean bulken' en daarna flink te cutten zodat mijn vetpercentage in ieder geval onder de 14/15% zal schommelen.

Mijn huidige stats zijn 1,75 - 85 a 86kg en circa 18-19% vet.

Producten die ik op dit moment gebruik zijn MegaGrow van XXL, Labrada Supercharge en Whey Proteine Instant (XXL).

Wish me luck,

Fonkmeistah @_@

• Topic Starter Topic Starter
TRAINING DONDERDAG 12 FEBRUARI

(Benen, Rug, Biceps, Buik)

LEG PRESS MACHINE 4X
LEG EXTENSION MACHINE 4X
STANDING BARBELL CALF RAISE 4X

LAT PULL DOWN 4X
BARBELL DEATHLIFT 4X
BENT OVER ROW 4X
SEATED CABLE ROWS 4X

BARBELL CURL 4X
CABLE PREACHTER CURL 3X

AB CRUNCH MACHINE 4X
EXERCISE BALL CRUNCH 5X

Training ging redelijk lekker. Goede pomp maar had erg grote pupillen van Labrada Supercharge wat weer voor zorgde dat ik koppijn kreeg door lichtinval van die klote lampen @ the Gym. Volgende keer train ik eens zonder dat spul. Ben altijd al gevoelig voor die producten geweest (Superpump 250 was freaky).

Laatst bewerkt:
Training ging redelijk lekker. Goede pomp maar had erg grote pupillen van Labrada Supercharge wat weer voor zorgde dat ik koppijn kreeg door lichtinval van die klote lampen @ the Gym.

2lt3sjb.gif
Nette training

Training ging redelijk lekker. Goede pomp maar had erg grote pupillen van Labrada Supercharge wat weer voor zorgde dat ik koppijn kreeg door lichtinval van die klote lampen @ the Gym. Volgende keer train ik eens zonder dat spul. Ben altijd al gevoelig voor die producten geweest (Superpump 250 was freaky).

zet eens wat kg's erbij - word het wat overzichtelijker voor de volgers

Ben ik de enige hier die vindt dat dit een k*tschema is? Rug, benen en biceps op 1 dag? Met rugoefeningen train je ook je biceps mee. En rug en benen zijn de twee grootste spiergroepen.. om die nou op 1 dag te pakken

benen en rug op 1 dag zuigt indeed

Hoe oud ben je eigenlijk en hoe lang train je?

Hoe oud ben je eigenlijk en hoe lang train je?

22 jaar, circa anderhalf jaar serieus bezig.

Net even 40 minuten cardio gedaan @ 533 kc.

Wat zouden jullie me dan aanraden wat betreft het schema? Ik zal vanavond mijn 2day split schema posten, moet nu arbeiten..

Groeten

Laatst bewerkt:
ik vind benen en rug op 1 dag wel lekker trainen

Succes met je logje!

squaten en deadliften na elkaar is bij mij ook geen probleem.

Dan squat/deadlift je niet hard genoeg.

Ik had dus een 2daysplit-schema dat als volgt ging:

Rug, Biceps, Buik
Borst, Schouders, Triceps
Sinds kort doe ik er dus ook benen bij en daarom heb ik die samengevoegd bij de rug maar achteraf inderdaad wellicht niet zo verstandig.

Wat raden jullie me dan aan? Ik wil in ieder geval borst/rug/biceps en triceps 2x in de week blijven trainen..

Het topicnaam was mijn signature jaar of 6 geleden, wordt nog steeds gebruikt :)

Good luck.

Terug
Naar boven