XXL Nutrition

Football Manager 2008

thnx gozer , zallem meteen downloaden. :aai:

• Topic Starter Topic Starter
download hij snel want is eingelijk eerste keer dat ik met deze host werk?

is dit 6GB? anders moet ik wachten tot volgende maand om te downloaden (in belgië zit ik op een limiet van 12gb) :p hopelijk staat hij dan nog online! karma komt alzeker je kant uit :)

@ mahan hou ons op de hoogte:)

is dit 6GB? anders moet ik wachten tot volgende maand om te downloaden (in belgië zit ik op een limiet van 12gb) :p hopelijk staat hij dan nog online! karma komt alzeker je kant uit :)

zal ik zeker doen, maar je kan hem zelf ook downloaden. Want bestand is maat 600 MB.. ;)

Hij is ingepakt in een rar bestand en het spel zelf zit in een iso en alles bij elkaar is het maar 600 mb

edit: crack zit erbij en spel werkt gewoon want speel het zelf ook

voila ik ben hem ook aan het downloaden :banana:
ik dacht eerst da het 6GB was maar 600MB is zeker niet veel nu nog hopen dat ik het ga kunne openen want ik heb veel problemen met die .ISO bestanden
ik heb wel isobuster en heb vroeger ook al eens met acohol(of zoiets) geprobeerd maar ik ben er maar een leek in:) meestal ging het niet maar ik zal wel wat oefenen en zoeken.
alvast bedankt!!

Sorry, file download quota of 10 downloads reached.

deamon tools gebruiken

Kan iemand dat spel er nog een keer opzetten?

weet iemand waar ik hem dan kan uploaden?

Ik heb hem ook, gaaf spel. Hij is op alle torrent sites en ook via nieuwsgroepen al te vinden. Wel 1 ding, speel met een mini-image of met deamon tools icm yasu, anders krijg je rare bugs. SI heeft een bug gemaakt, dat als je met een crack speelt, dat bij de Europese en Wereldkampioenschappen de onderste 2 landen uit alle pouls doorgaan, in plaats van de 2 bovenste. Zo krijg je dus straks Kazachstan als wereldkampioen ofzo.

Ik heb hem ook, gaaf spel. Hij is op alle torrent sites en ook via nieuwsgroepen al te vinden. Wel 1 ding, speel met een mini-image of met deamon tools icm yasu, anders krijg je rare bugs. SI heeft een bug gemaakt, dat als je met een crack speelt, dat bij de Europese en Wereldkampioenschappen de onderste 2 landen uit alle pouls doorgaan, in plaats van de 2 bovenste. Zo krijg je dus straks Kazachstan als wereldkampioen ofzo.

Ow bedankt. Ik weet dat hij op torrent sites etc is, heb hem zelf ook van een torrent tracker maar dacht zet hier maar neer voor de mensen die niet zo goed bekend zijn met torrents en nieuwsgroepen

Ben hem trouwens even opnieuw aan het uploaden

[Link niet meer beschikbaar]

Ik heb vandaag trouwens m'n eerste seizoen met Ajax afgerond. Kampioen geworden, beker gewonnen en halve finale CL gehaald. Ben er daar uitgegooid door Valencia, die David Villa is té goed. Heb nu wel veel geld gewonnen, dus kan m'n selectie versterken. Ben nu aan het onderhandelen met HSV om van der Vaart te kopen, ze vragen €20 miljoen. Ik denk dat er weinig aanvallende middenvelders zijn van die klasse voor dat bedrag. Verder heb ik Zuiverloon gekocht als rechtsback, en Belluschi als rechtsbuiten. Ignashevic (transfervrij) op dag 1 gehaald om het vertrek van Stam op te vangen. En voor de rest wat talentjes gekocht, zoals Eduardo (Bahia), Guilherme (Cruizero), Laurito (Udinese), Alex (Vasco) en Breno (Sao Paulo). Gaat de goede kant op.

Ik heb vandaag trouwens m'n eerste seizoen met Ajax afgerond. Kampioen geworden, beker gewonnen en halve finale CL gehaald. Ben er daar uitgegooid door Valencia, die David Villa is té goed. Heb nu wel veel geld gewonnen, dus kan m'n selectie versterken. Ben nu aan het onderhandelen met HSV om van der Vaart te kopen, ze vragen €20 miljoen. Ik denk dat er weinig aanvallende middenvelders zijn van die klasse voor dat bedrag. Verder heb ik Zuiverloon gekocht als rechtsback, en Belluschi als rechtsbuiten. Ignashevic (transfervrij) op dag 1 gehaald om het vertrek van Stam op te vangen. En voor de rest wat talentjes gekocht, zoals Eduardo (Bahia), Guilherme (Cruizero), Laurito (Udinese), Alex (Vasco) en Breno (Sao Paulo). Gaat de goede kant op.

lol bedankt voor de samenvatting van je carriere coach ;)

ik heb ff een probleempje, lukt me niet om 'm te installeren. Wacht ik post wel screenshot

Met welke tactiek speel je?

hij zou het moeten doen bij het bin bestand, wat ik geprobeerd heb. kan 'm niet mounten :(
31502nc.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven