- Waardering
- 52
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is wat je snel noemt ; 180 kb ..download hij snel want is eingelijk eerste keer dat ik met deze host werk?
is dit 6GB? anders moet ik wachten tot volgende maand om te downloaden (in belgië zit ik op een limiet van 12gb)hopelijk staat hij dan nog online! karma komt alzeker je kant uit
@ mahan hou ons op de hoogte![]()

is dit 6GB? anders moet ik wachten tot volgende maand om te downloaden (in belgië zit ik op een limiet van 12gb)hopelijk staat hij dan nog online! karma komt alzeker je kant uit
@ mahan hou ons op de hoogte![]()
meestal ging het niet maar ik zal wel wat oefenen en zoeken.Ik heb hem ook, gaaf spel. Hij is op alle torrent sites en ook via nieuwsgroepen al te vinden. Wel 1 ding, speel met een mini-image of met deamon tools icm yasu, anders krijg je rare bugs. SI heeft een bug gemaakt, dat als je met een crack speelt, dat bij de Europese en Wereldkampioenschappen de onderste 2 landen uit alle pouls doorgaan, in plaats van de 2 bovenste. Zo krijg je dus straks Kazachstan als wereldkampioen ofzo.
Ik heb vandaag trouwens m'n eerste seizoen met Ajax afgerond. Kampioen geworden, beker gewonnen en halve finale CL gehaald. Ben er daar uitgegooid door Valencia, die David Villa is té goed. Heb nu wel veel geld gewonnen, dus kan m'n selectie versterken. Ben nu aan het onderhandelen met HSV om van der Vaart te kopen, ze vragen €20 miljoen. Ik denk dat er weinig aanvallende middenvelders zijn van die klasse voor dat bedrag. Verder heb ik Zuiverloon gekocht als rechtsback, en Belluschi als rechtsbuiten. Ignashevic (transfervrij) op dag 1 gehaald om het vertrek van Stam op te vangen. En voor de rest wat talentjes gekocht, zoals Eduardo (Bahia), Guilherme (Cruizero), Laurito (Udinese), Alex (Vasco) en Breno (Sao Paulo). Gaat de goede kant op.

Ik heb vandaag trouwens m'n eerste seizoen met Ajax afgerond. Kampioen geworden, beker gewonnen en halve finale CL gehaald. Ben er daar uitgegooid door Valencia, die David Villa is té goed. Heb nu wel veel geld gewonnen, dus kan m'n selectie versterken. Ben nu aan het onderhandelen met HSV om van der Vaart te kopen, ze vragen €20 miljoen. Ik denk dat er weinig aanvallende middenvelders zijn van die klasse voor dat bedrag. Verder heb ik Zuiverloon gekocht als rechtsback, en Belluschi als rechtsbuiten. Ignashevic (transfervrij) op dag 1 gehaald om het vertrek van Stam op te vangen. En voor de rest wat talentjes gekocht, zoals Eduardo (Bahia), Guilherme (Cruizero), Laurito (Udinese), Alex (Vasco) en Breno (Sao Paulo). Gaat de goede kant op.