XXL Nutrition

Football Manager 2008

Ik wil em ERG graag dl, maar elke x die dl reached. Iemand suggesties? :P

• Topic Starter Topic Starter
Nog niet gelukt?

Ik ben alweer verslaafd. Heerlijk irritant hoeveel doelpunten er afgekeurd worden. Ik speel overigens met Ajax en laat erg veel jeugd meespelen. Vooral spitsen. Manucharyan en Lewis spelen erg vaak mee uit het tweede. Overigens zitten Davids en Maduro bij mij regelmatig op de bank. De verdedigende middenvelder rol is compleet toegelegd op Vertonghen. Die gozer speelt de sterren van de hemel.

:banana::rocknana::dance:

Ik ben alweer verslaafd. Heerlijk irritant hoeveel doelpunten er afgekeurd worden. Ik speel overigens met Ajax en laat erg veel jeugd meespelen. Vooral spitsen. Manucharyan en Lewis spelen erg vaak mee uit het tweede. Overigens zitten Davids en Maduro bij mij regelmatig op de bank. De verdedigende middenvelder rol is compleet toegelegd op Vertonghen. Die gozer speelt de sterren van de hemel.

Er worden inderdaad te veel goals afgekeurd. Penalty's worden ook vaak gemist. Ik speel ook met Ajax, heb direct een nieuwe rechtsback gekocht (Zuiverloon) plus een creatieve middenvelder (Aaritalo). Ik speel 4-3-3, dus niet echt met 1 verdedigende middenvelder. Gewoon Gabri op rechts en Davids op links. Maduro heb ik verkocht, Arsenal bood 15 miljoen euro. Van dat geld heb ik Zapater gekocht, die had een clausule van 10 miljoen.

Waarom niet Mitea of Leonardo op links dan? Die zijn toch een stuk aanvallender ingesteld?

Waarom niet Mitea of Leonardo op links dan? Die zijn toch een stuk aanvallender ingesteld?

Ik had het over het middenveld, niet over de vleugels ;) Ik heb Suarez op links en Belluschi op rechts voorin op de vleugels. Gabri en Davids spelen uiteraard op het middenveld.

Ik heb trouwens nog een vraagje. Sommige spelers kan ik niet kopen/bod op uitbrengen. Wat is daarvan de reden? Want ik heb een 16jarige ventje (alejandro albornoz) gevonden bij Argentinie U20, maar ik kan hem dus niet kopen. En allejezus, wat een ratings... :o

Ik heb overigens wel de grootste DB gekozen aan het begin van de game.

Ik heb trouwens nog een vraagje. Sommige spelers kan ik niet kopen/bod op uitbrengen. Wat is daarvan de reden? Want ik heb een 16jarige ventje (alejandro albornoz) gevonden bij Argentinie U20, maar ik kan hem dus niet kopen. En allejezus, wat een ratings... :o

Als de speler in de selectielijst licht-grijs is kan je hem nooit kopen. Zijn dan gewoon "opvul-spelers", als een jeugdteam bijvoorbeeld maar 10 echte spelers heeft, vult het spel de rest van de selectie aan met neppe spelers. Die kunnen alleen door de club waar ze spelen gecontracteerd worden. Probeer het maar eens met je club. Organiseer een vriendschappelijke wedstrijd met jouw eerste team tegen je reserves, en haal al je reserves uit je team en zet ze in je -19 team. Na 2 dagen ofzo zal je een complete lijst met opvul-spelers in je selectie zien.

Toch wel ingewikkeld allemaal, krijg maar niet de goede instellingen gevonden om echt te winnen..

Spel gedownload

.bin bestand gemount met deamon tools --> geinstalleerd ---> fm.exe bestand vervangen door fm.exe bestand in crack

het spel start nu gewoon maar ga ik nu de bugs krijgen?? En wat moet ik doen om dit niet te krijgen?!

Spel gedownload

.bin bestand gemount met deamon tools --> geinstalleerd ---> fm.exe bestand vervangen door fm.exe bestand in crack

het spel start nu gewoon maar ga ik nu de bugs krijgen?? En wat moet ik doen om dit niet te krijgen?!

Ik heb verder geen bugs gekregen

Heb al een tijd geen manager spel meer gekocht, hoelang duurt het ongeveer om 1 match te spelen?

Moeilijk te zeggen hé. Bij mij duurt een match rond de 2min ofzo. Mss minder zelfs.
Nja, eigenlijk niet op gelet en moeilijk te zeggen ook:p

@ sixkiller: thanks, ga de proef op de som nemen!

@ LuckyLuciano: minuut of 4, compleet seizoen duurt denk ik een uur of 6 (totale speeltijd)

Terug
Naar boven