VinceSmit
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nog nooit van yasu gehoord ..Yasu draaienwil wel es helpen. Deze hide je daemon tools
Je moet die cue file mounten. Dan zou die het moeten doen.
ja , nu is het eindelijk gelukt

Ik ben alweer verslaafd. Heerlijk irritant hoeveel doelpunten er afgekeurd worden. Ik speel overigens met Ajax en laat erg veel jeugd meespelen. Vooral spitsen. Manucharyan en Lewis spelen erg vaak mee uit het tweede. Overigens zitten Davids en Maduro bij mij regelmatig op de bank. De verdedigende middenvelder rol is compleet toegelegd op Vertonghen. Die gozer speelt de sterren van de hemel.
Waarom niet Mitea of Leonardo op links dan? Die zijn toch een stuk aanvallender ingesteld?
Ik heb trouwens nog een vraagje. Sommige spelers kan ik niet kopen/bod op uitbrengen. Wat is daarvan de reden? Want ik heb een 16jarige ventje (alejandro albornoz) gevonden bij Argentinie U20, maar ik kan hem dus niet kopen. En allejezus, wat een ratings...![]()
Spel gedownload
.bin bestand gemount met deamon tools --> geinstalleerd ---> fm.exe bestand vervangen door fm.exe bestand in crack
het spel start nu gewoon maar ga ik nu de bugs krijgen?? En wat moet ik doen om dit niet te krijgen?!