XXL Nutrition

Football Manager 2008

Ik hanteer in de Nederlandse competitie het 4-3-3 systeem van Ajax, is een tactiek die ik zelf heb gemaakt. 1 centrumspits (targetman) met 2 buitenspelers. Centrale aanvallende middenvelder in de vrije rol als spelmaker, met daar naast 2 neutraal ingestelde middenvelders, die vooral moeten kunnen lopen. Verder 1 centrumverdediger die met de bal mag lopen, en opkomende backs.

In de Champions League speel ik 4-1-3-2, met dus 4 verdedigers, 1 man daarvoor, 3 middenvelders waarvan de middelste aanvallend, en 2 spitsen. Als ik in Europa tegen goede clubs 4-3-3 ga spelen wordt ik afgeslacht.

@Mahan: Waarom gebruik je geen Daemon Tools? Dat werkt perfect bij mij.

Hoe krijg ik dat spel aan de gang?

Ik heb de .cue en .bin gemount met daemon en de boel vervolgens geinstalleerd maar wat moet ik met die crack doen ???

Ik krijg namelijk het bericht dat ik een verkeerde CD/DVD heb geplaatst..

ik weet juist niet hoe ik dat spel moet mounten :( .. MironT kijk je PM box ;)

Iemand ook al onderweg in een seizoen? Ik zit inmiddels al in oktober van seizoen 2. Veel écht goede spelers in m'n jeugdelftal. Indien nodig kunnen er zo 3/4 doorstromen naar het eerste, en die zijn dan niet minder dan de rest van m'n spelers.

Ik ben hem aan het downloaden, en begin vanavond met spelen. Hou je op de hoogte!

• Topic Starter Topic Starter
Ik krijg namelijk het bericht dat ik een verkeerde CD/DVD heb geplaatst..

je moet de crack in de map van football manager plaatsen
heb mahan een pm gestuurd hoe het moet met screens, misschien dat mahan hem even kan doorsturen

Ik ben hem aan het downloaden, en begin vanavond met spelen. Hou je op de hoogte!

Lekker. Als je nog talentjes wilt, moet je even zeggen. Een speler die je sowieso moet kopen is Aaritalo, kan je kopen voor €100.000 en kan zo bij een top club spelen.

jullie gaan lachen als je euro 2008 ziet met een gedownloade versie...

de match engine zit vol bugs wel, closing down werkt voor geen meter, gewoon bal inleveren naar de tegenstander, schoten van 50 meter naar de corncervlag...

Ik ben wat teleurgesteld.

jullie gaan lachen als je euro 2008 ziet met een gedownloade versie...

de match engine zit vol bugs wel, closing down werkt voor geen meter, gewoon bal inleveren naar de tegenstander, schoten van 50 meter naar de corncervlag...

Ik ben wat teleurgesteld.

Werkt prima hier hoor ;) Gewoon kwestie van slim cracken.

Closing down werkt inderdaad niet helemaal lekker, maar SI heeft al aangegeven dat dat met de eerste patch verholpen gaat worden. Ik snap trouwens niet hoe het kan dat de beta-testers dat probleem niet hebben gezien, maar goed.

Ik ga er dit x niet aan beginnen denk ik. Dan zit ik de hele dag op me werk te denken van, k*t IK WIL SPELEN:) Te verslavend

Op dugout ergens gelezen dat closing down eerst te vaak gebeurde, en dan te ver teruggedraaid is.

Ah ok. Tsja, het schijnt dat de eerste patch al vrij vlot uitkomt, dus dat scheelt dan wel weer. Ze hadden trouwens beter hun tijd kunnen besteden aan de match engine dan aan die truukjes voor gecrackte games. Maar goed...

Ik ga er dit x niet aan beginnen denk ik. Dan zit ik de hele dag op me werk te denken van, k*t IK WIL SPELEN:)

Haha, verslavend spelletje he :D

• Topic Starter Topic Starter
Ben ik de enige die niet tegen zijn verlies kan met dat spel?

Lekker. Als je nog talentjes wilt, moet je even zeggen. Een speler die je sowieso moet kopen is Aaritalo, kan je kopen voor €100.000 en kan zo bij een top club spelen.
Ik ben begonnen met PSV. Moet wel ff het zaakje ondekken want dit is de eerste keer dat ik het speel.

Wel erg uitgebreid allemaal!

Nog goeie tips toevallig?

kan niemand mij helpen :(
ik kan FM 2008 niet mounten
31502nc.jpg - 116992

Terug
Naar boven