MuscleMeat

formexplode

Status
Niet open voor verdere reacties.
Betaalde €86 voor een grootverpakking terwijl ze adverteren met een verpakking van €57.
Ze wilden me wijs maken dat die van €57 inhoud 125gr is en mijn aangekochte verpakking 250 gr is.
Heb ze diverse malen via email gesproken maar je komt geen steek verder en ze geven onnozele antwoorden
of dat je gek bent dat je eea durft te vragen.
Het is ook belachelijk om een lege verpakking te moeten terug sturen want je kiept de inhoud in een andere pot en
levert de verpakking in.
Het is alleen bedoeld om een barriere op te werpen omdat er ook weer kosten aan verbonden,aangetekend versturen anders zeggen ze dat ze het niet ontvangen hebben,
en je moet je afvragen of je het bedrag ooit terug ziet..........de grootste miskoop uit mijn leven!!.....iets wat te mooi is om waar te zijn NIET DOEN!!

Ik heb 2 weken geleden een pot gekocht van 250 gram en bij mij werkt 't absoluut! Geen spijt van dat ik 't gekocht heb. En 't smaakt ook nog eens lekker. Natuurlijk is goed eten en keihard trainen (4x per week is voor mij voldoende) ook zeer belangrijk. Maar waarom werkt 't bij de een wel en bij de ander niet?

Ik heb 2 weken geleden een pot gekocht van 250 gram en bij mij werkt 't absoluut! Geen spijt van dat ik 't gekocht heb. En 't smaakt ook nog eens lekker. Natuurlijk is goed eten en keihard trainen (4x per week is voor mij voldoende) ook zeer belangrijk. Maar waarom werkt 't bij de een wel en bij de ander niet?
Willem pls...

Ik heb Willem43 gegoogled en hij bestaat niet!!!! !!! ! ! !

!!

Site is al offline, ik denk dat dit oplichting is jongens...

Zijn er al personen die het produkt hebben teruggestuurd en hun geld hebben teruggekregen?

Ik besta wel!

placebo hahaha

Inderdaad als je er maar genoeg in gelooft dan werkt ´t ook. Je spieren ´horen´ alles wat je zegt en denkt

Laatst bewerkt:
Je kunt natuurlijk ook een anabolenkuurtje beginnen, daarvan weet je tenminste zeker dat ´t werkt.

Laatst bewerkt:
Als je geen aanleg voor een sport hebt kun je beter gaan schaken of dammen of sjoelen of klaverjassen

Zo kan ie wel weer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven