XXL Nutrition

Fort Alpha, wie keek dat altijd?

Marky

Monstrous Giant
Waardering
333
Midden jaren 90 was deze serie te zien, weet 't niet precies meer, maar weet wel dat ik als jonge puber altijd vol spanning zat te kijken. :D

Midden jaren 90 was deze serie te zien, weet 't niet precies meer, maar weet wel dat ik als jonge puber altijd vol spanning zat te kijken. :D

Jeetje, dat is lang geleden. Was dat al helemaal vergeten. Ik keek het ook, stiekem. Vooral die werkweek afleveringen waren leuk :D

Was een hele goede serie, de start van o.a. Tygo Gernandt (van God los) Ja die keek ik, kreeg wat weinig aandacht gezien de hoge kwaliteit van de serie.

Nee, midden jaren 90 was ik aan het buiten spelen, zoals iedere puber met een gezond testosteron gehalte.

Keek er ook altijd naar vroeger. Ik heb een 2 jaar geleden met een vriendin nog een paar van die dvd's gekeken, was wel weer grappig maar vroeger was het beter :P

• Topic Starter Topic Starter
Keek er ook altijd naar vroeger. Ik heb een 2 jaar geleden met een vriendin nog een paar van die dvd's gekeken, was wel weer grappig maar vroeger was het beter :P

Haha, als 13 jarig ventje vond ik die spelers altijd erg oud lijken. Sowieso komt alles veel 'serieuser' over op die leeftijd. Was ook zo met soaps.

Ja dit keek ik wel vroeger met mn broer samen. Ze zijn nog wel op dvd te krijgen volgens mij heb je voor 20 euro de volledige serie.

Ja keek het wel eens ja, was wel cool toen.

Terug
Naar boven