XXL Nutrition

foto arnold in het ziekenhuis

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nog steeds big arm ! :D

zijn arm ziet er nog steeds goed uit

damn ****ing nice man !! had ik maar zo armen . al dat gezever dat hij nu een papje is geworden wat een gezeik je ziet zelfs als hij een pak aanheeft dat ie nog goed in shape is

Arnie is nog steeds de man.

Nize!!

is zn testament nt opmaken :D

hij kijkt zeker zo moeilijk omdat ie de rekening krijgt!!? haha ziet er goed uit die man blijft nummer 1 voor mij... hij heeft alles bereikt wat ie wilde in zn leven...

Vergeet niet dat de man al tegen de 60 jaar aanzit...

Ziet er zekers nog goed uit...
Mijn idool ! De "numero uno" van de bodybuildingsport in mijn ogen. Dat zal altijd zo blijven voor mij. Laten de freaks maar steeds groter en groter willen worden in de toekomst... Ik respecteer dat wel, maar vind het gewoon niet meer mooi. Als ik in de jury zou zitten van de mr olympia zou ik niet alleen kijken naar massa. Het moet gewoon atletisch ogen (smal middel) met mooie vormen en lijnen... Maar wie ben ik ?!! Niemand kan tippen aan de schwarzenegger van de jaren 70 (pumping iron tijd). En ook is arnold in mijn ogen de absolute koning van de action movies....

Deze man is een levende legende. ;)

t*ring wat zou er in dat infuus zitten:eek: :D

De man is bijna 60 jaar !, echt meer dan top:thumbs: :thumbs:
Goed om te zien dat de man waardoor ik o.a. begon te trainen nog zo
in vorm staat.

Kerel is een levend wrak...zo broos als wat

Doet er toch niet toe? Gaat erom hoe het met zijn lichaam gesteld is, niet over hoe groot die is. En als ik dan mag kiezen, dan blijf ik liever kleiner dan hem.

Isn't life a b*ch then?

Doet er toch niet toe? Gaat erom hoe het met zijn lichaam gesteld is, niet over hoe groot die is. En als ik dan mag kiezen, dan blijf ik liever kleiner dan hem.

Isn't life a b*ch then?

Je hebt zker nog niet door dat ie al zowat 60 is? Volgens mij zie jij niet zovaak oudere mensen want hij ziet er niet slechter uit als mn opa van 60 haha

Als je 60 bent gaat het niet meer om de outside bro...meer om de inside.

Terug
Naar boven