Fitness Seller

foto arnold in het ziekenhuis

Yzord heeft gelijk. wat ben je ermee als je goed oogt maar vanbinnen een wrak bent. en wat dat gouverneursschap betreft. dat wil niets zeggen. in VS telt bekendheid en niet wat je kan. de grootse kl***zak en dommerik kan daar president worden. zie maar naar Reagan en Bush. Arnold is zelf al verschillende keren aangeklaagd geweest omdat hij met zijn poten niet van de vrouwen kon afblijven. ik vraag mij af waarom ik voor zo iemand respect moet hebben. omdat hij een goede bb'er is geweest (die nooit naturel heeft getraind). of omdat hij een tweederangsacteur is die een paar onnozele actierollen heeft gespeeld of omdat hij gouverneur is van californië bij de conservatieve, rascistiche republikeinen. hij heeft het inderdaad gemaakt in het leven maar dat wil niets zeggen. daar moet ik geen respect voor hebben.

Yzord heeft gelijk. wat ben je ermee als je goed oogt maar vanbinnen een wrak bent. en wat dat gouverneursschap betreft. dat wil niets zeggen. in VS telt bekendheid en niet wat je kan. de grootse kl***zak en dommerik kan daar president worden. zie maar naar Reagan en Bush. Arnold is zelf al verschillende keren aangeklaagd geweest omdat hij met zijn poten niet van de vrouwen kon afblijven. ik vraag mij af waarom ik voor zo iemand respect moet hebben. omdat hij een goede bb'er is geweest (die nooit naturel heeft getraind). of omdat hij een tweederangsacteur is die een paar onnozele actierollen heeft gespeeld of omdat hij gouverneur is van californië bij de conservatieve, rascistiche republikeinen. hij heeft het inderdaad gemaakt in het leven maar dat wil niets zeggen. daar moet ik geen respect voor hebben.

Like Arnold gives a **** about your opinion.

tuurlijk interessert hem dat niet. zijn er wel zaken die zijn interesse opwekken buiten body building, acteren, politieke macht hebben en vrouwen seksueelintimideren. ik denk het niet. van mij mag hij gelukkig zijn, rijk zijn en al wat je wil maar vraag mij niet om respect te hebben voor hem.

Van binnen een wrak? Doel je hiermee op zijn AAS gebruik? Arnold heeft namelijk zijn been gebroken met skien. Misschien komt dat idd door de AAS:rolleyes:

tuurlijk interessert hem dat niet. zijn er wel zaken die zijn interesse opwekken buiten body building, acteren, politieke macht hebben en vrouwen seksueelintimideren. ik denk het niet. van mij mag hij gelukkig zijn, rijk zijn en al wat je wil maar vraag mij niet om respect te hebben voor hem.

Buiten het bodybuilden, gelukkig zijn, rijk zijn en vrouwen seksueelintimideren heb ik ook niet veel interesses meer. Ik kan jou respect dus wel vergeten nu ;) :D

Mensen mensen wat een geruzie over en weer. Een aantal opmerkingen naar aanleiding van de discussie.

1. Wie zegt dat hij van binnen een wrak is?
2. Die foto's laten alleen zijn armen zien, waardoor en over zijn verdere fysiek niets valt te vertellen

Nog even over Arnold zelf en het respect wat hij in mijn ogen verdient. Deze man heeft het gemaakt in het leven. Hij heeft zich verschillende doelen gesteld in totaal verschillende disciplines. Hij was eerst bodybuilder en werd daarmee beroemd. Daarna wilde hij gaan acteren en heeft ook daarmee ruimschoots bewezen uit de voeten te kunnen. Ook al is zijn engels nog steeds niet top, dat maakt hem wel tot wie hij is (ik bedoel, het engels van Penelope Cruz is ook niet top, maar daar hoor ik ook nooit iemand over). Na zij filmcariere wilde hij een nieuw doel, dat van de politieke carriere. Ook daarin is hij aardig op weg door het gouverneurschap. Misschien is hij niet de meest inteligente gouverneur, maar dat maakt in principe helmaal niets uit. Een management goeroe dat decennialang de scepter zwaaide bij GE, Jack Welch, zei ooit dat een leider niet hyperinteligent hoeft te zijn, hij moet er alleen voor zorgen dat hij omringd wordt door mensen die inteligenter zijn dan hem zelf. In mijn ogen doet Schwarzenegger dit, voeg daaraan toe dat hij een enorm charismatisch persoon is en dan kijk je er misschien anders tegenaan. Het is niet voor niets dat de bevolking van Californië met hem wegloopt (en daar lopen in Silicon valley aardig wat inteligente mensen rond, die verstand hebben van politiek en hem steunen).

Wat hij bereikt heeft, is voor heel erg weinigen weggelegd. Ik vind dan ook dat hij afgerekend moet worden op wat hij bereikt heeft, en niet op datgeen wat hij had kunnen bereiken of had moeten doen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Governor Schwarzenegger works from his hospital room in Santa Monica and meets with his staff at the Capitol via videoconference on Thursday, December 28, 2006.

Een man die gelijk weer aan het werk gaat, ondanks dat ie in het ziekenhuis ligt verdient imo zeker respect! Dus bij deze, RESPECT AAHNULD!!!

l wil ook zo ne tv als op de 2de foto

• Topic Starter Topic Starter
Heeft er iemand nog meer recente fotos gezien.... recent wil zeggen na zijn laatste film

Hij was één van de meest humoristische bodybuilders... enige waarop je hem zou mogen dissen is idd zijn disrespect voor vrouwen (maar aan de andere kant, ... nuja mijn mening over vrouwen is hier al genoeg bekend :D)

Terug
Naar boven