AndroidHealthClinic

foto arnold in het ziekenhuis

Ach man, hij is tenminste al 60 geworden.

Ik wil nog wel eens zien of een Jay Cutler dat haalt.

ik zag er van de zomer stuk slechter uit in mn ziekenhuisbed

@yzord!

Hij brak ze been bij het skieen hoor... :rolleyes:

Arnold is en blijft dé man!!

Misschien zijn ze tegenwoordig wel groter maar als je dan ziet hoe dat in de meeste gevallen eruit ziet!! neh Arnold is en blijft #1

Een moment wat ik mij nog goed kan herinneren is dat ik vroeger altijd de film commando keek. In een bepaalde scene roeit hij naar het strand en dan zie je pas hoe huge en mooi die armen van hem zijn! Die beelden hebben mij ertoe gezet om als 10 jarig mannetje gewicht te gaan heffen met de gewichten van de antieke klok die we toen hadden en gasflessen(lege) op te gaan tillen! :roflol: als ik daar nog aan denk!! denk dat mijn ouders dachten dat er iets mis met me was omdat ik geregeld met die shit in mijn handen rondliep

kiek die arm! mafkees heh hahaha fokking groot nog voor zo'n hardcore opa

Misschien zijn ze tegenwoordig wel groter maar als je dan ziet hoe dat in de meeste gevallen eruit ziet!! neh Arnold is en blijft #1

Een moment wat ik mij nog goed kan herinneren is dat ik vroeger altijd de film commando keek. In een bepaalde scene roeit hij naar het strand en dan zie je pas hoe huge en mooi die armen van hem zijn! Die beelden hebben mij ertoe gezet om als 10 jarig mannetje gewicht te gaan heffen met de gewichten van de antieke klok die we toen hadden en gasflessen(lege) op te gaan tillen! :roflol: als ik daar nog aan denk!! denk dat mijn ouders dachten dat er iets mis met me was omdat ik geregeld met die shit in mijn handen rondliep

respect!!!

Ook bij mij is het knopje ooit omgegaan mede dankzij arnold (had waarschijnlijk ook een andere BBer kunnen zijn maar hij was te bezichtigen op het doek :))

• Topic Starter Topic Starter
op zn gouveneur site staan er nog meer

hij heeft nog steeds de lange ader om zn bicep
nice voor zon leeftijd:)

Die andere foto's waren dus zeker fake (voor de diehard volhouders dat het echte foto's zijn. :p)

Arnie blijft de man! :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
op die andere foto lijkt zn arm nog dikker

Terug
Naar boven