Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat erom hoe het met zijn lichaam gesteld is, niet over hoe groot die is.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nog steeds big arm !![]()

wat een domme opmerking,iedereen zou je negatieve karma hiervoor moeten geven

Misschien tekent hij op dit moment wel het doodvonnis voor Saddam Hoessein. Want reken maar dat dat niet zonder toestemming van de Governator gaat.![]()
als ik daar nog aan denk!! denk dat mijn ouders dachten dat er iets mis met me was omdat ik geregeld met die shit in mijn handen rondliepAls je 60 bent gaat het niet meer om de outside bro...meer om de inside.
Wat wil je daarmee zeggen, BRO? Hij is verdomme wel gouverneur en dan kom jij met dit soort dingen aanzetten?Arnold is en blijft dé man!!
Misschien zijn ze tegenwoordig wel groter maar als je dan ziet hoe dat in de meeste gevallen eruit ziet!! neh Arnold is en blijft #1
Een moment wat ik mij nog goed kan herinneren is dat ik vroeger altijd de film commando keek. In een bepaalde scene roeit hij naar het strand en dan zie je pas hoe huge en mooi die armen van hem zijn! Die beelden hebben mij ertoe gezet om als 10 jarig mannetje gewicht te gaan heffen met de gewichten van de antieke klok die we toen hadden en gasflessen(lege) op te gaan tillen!als ik daar nog aan denk!! denk dat mijn ouders dachten dat er iets mis met me was omdat ik geregeld met die shit in mijn handen rondliep

Arnold is en blijft dé man!!
Misschien zijn ze tegenwoordig wel groter maar als je dan ziet hoe dat in de meeste gevallen eruit ziet!! neh Arnold is en blijft #1
Een moment wat ik mij nog goed kan herinneren is dat ik vroeger altijd de film commando keek. In een bepaalde scene roeit hij naar het strand en dan zie je pas hoe huge en mooi die armen van hem zijn! Die beelden hebben mij ertoe gezet om als 10 jarig mannetje gewicht te gaan heffen met de gewichten van de antieke klok die we toen hadden en gasflessen(lege) op te gaan tillen!als ik daar nog aan denk!! denk dat mijn ouders dachten dat er iets mis met me was omdat ik geregeld met die shit in mijn handen rondliep
)DusWat wil je daarmee zeggen, BRO? Hij is verdomme wel gouverneur en dan kom jij met dit soort dingen aanzetten?
ja dus......