AndroidHealthClinic

Foto´s na een jaar niet trainen.....

Gekke Gijs

Advanced Bodybuilder
10 media-items
Waardering
1
Ik heb 3 maanden echt serieus getraind daarna een jaar moeten stoppen + veel stress.
Nu ga ik dus weer trainen maar ik wil weten of jullie punten zien die ik niet zie!? Dat ik overal gewoon weer massa moet krijgen snap ik maar ik wil alles in verhouding.
Sommige poses zijn nog niet echt perfect. :)
Hier staan de foto´s. [Link niet meer beschikbaar]

Bro op die foto's kijk je als of je aan het poepen bent :D :evil2: :laugh: .

Ga er gewoon lekker tegen aan en na een paar jaartjes bikkelen zul je een
goede fysiek hebben opgebouwd, succes ! :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Jah ik kijk inderdaad een beetje moeilijk op de foto´s haha ik kijk eigenlijk altijd wel alsof ik moet kakken! ;)

Is nog echt niet beroerd na een jaar stoppen.
Natuurlijk is massa wel een stuk achteruitgegaan, schat ik zo in, maar defenitie is echt goed (kan gewoon alle spiertjes terugvinden) en alles is ook nog wel in verhouding.
Bij je latspread lijkt er iets scheef te zitten in je rug maar dit kan aan het poseren liggen, bij back double biceps zie ik dit namelijk niet.
Ga gewoon lekker trainen en geef alles evenveel aandacht en bouw lekker wat massa op, want basis is goed.

Gewoon lekker trainen en lekker eten. dan komt het wel goed.

Powerblade zei:
Is nog echt niet beroerd na een jaar stoppen.
Natuurlijk is massa wel een stuk achteruitgegaan, schat ik zo in, maar defenitie is echt goed (kan gewoon alle spiertjes terugvinden) en alles is ook nog wel in verhouding.
Bij je latspread lijkt er iets scheef te zitten in je rug maar dit kan aan het poseren liggen, bij back double biceps zie ik dit namelijk niet.
Ga gewoon lekker trainen en geef alles evenveel aandacht en bouw lekker wat massa op, want basis is goed.

Jah die foto van de latspread vond ik er zelf ook een beetje raar uitzien....vond ik ook lastig ik wist niet echt precies hoe ik dat aan moest spannen.

Gewoon back to basics voor de massa, benchpress, squat, deadlift, dippen, chins, military press, barbell curls, laterz

Is wel wat van te maken hoor. Ziet er niet beroerd uit na een jaar stoppen.

Over het massaverlies zou ik niet inzitten, die krijg je er wel terug bij. En het belangrijkste is dat je droog genoeg bent om je volledig in een zware bulk te storten. Weer een goed voornemen erbij...

Ziet r netjes uit, lekker eten en trainen en dan ben je zo een monster! :thumbs:

Inderdaad, ziet er nog goed uit als je er een jaar uit was. Maak je niet te druk de massa komt wel weer ;) .

HardCase zei:
Over het massaverlies zou ik niet inzitten, die krijg je er wel terug bij. En het belangrijkste is dat je droog genoeg bent om je volledig in een zware bulk te storten. Weer een goed voornemen erbij...

Jah klopt en ook al zit ik in de bulk dan blijf ik nog redelijk droog.......als ik +- op de 4000 calorieeen zit daarboven weet ik het niet.....

4000 kcal en droog blijven? :eek:

gewoon lekker bikkelen, komt het allemaal goed

Gekke Gijs zei:
Jah die foto van de latspread vond ik er zelf ook een beetje raar uitzien....vond ik ook lastig ik wist niet echt precies hoe ik dat aan moest spannen.

Ja, dat heb ik zelf dus ook, ging op mijn traps oefenen om deze op te zetten, lukt me dus ook, maar mijn linker gaat veel verder omhoog als mijn rechter, wat ik ook probeer, ontspannen zijn ze gewoon gelijk.
Waar ligt dat nou aan?

Rob G zei:
Ziet r netjes uit, lekker eten en trainen en dan ben je zo een monster! :thumbs:

Yep! zo denk ik er ook over. Zo te zien heb je niet echt aanleg om VET te worden. Lekker bulken, hard trainen en lekker slapen!! :hedbang:

Ziet er nog aardig uit voor 1 jaar niet trainen, alleen een beetje dun. Goed eten en het komt allemaal weer goed !

Je bent iedergeval droog..:P
Massa mis je nog..
f jaartje Bulken dan komt het goed..

link gaat nie

Terug
Naar boven