Fitness Seller

Fotoalbum Juliëtte Bergmann Cup 2009 is Online!

Robin R

Cool Novice
Elite Member
Waardering
2
De JBC 2009 werd op zondag 29 maart gehouden in Mijdrecht. Het was een goed georganiseerde wedstrijd, en ik heb weer heel wat foto's kunnen maken. Na de ergste eruit te hebben gehaald zijn er nog 1377 over, niet allemaal perfect - sommige foto's zijn een beetje scheef... - maar wel leuk om te bekijken!

De uitslagen heb ik nog niet gekregen, dus die kan ik je nog niet geven. Zodra die er zijn worden ze, zoals altijd, zo snel mogelijk met foto's van de deelnemers ernaast op de site gezet in de Wedstrijdensectie. Nu moet je het nog even doen met het fotoalbum van de wedstrijd.

Ga hier naar het fotoalbum van de Juliëtte Bergmann Cup 2009!

Een voorbeeldje:

Staan erg veel fotos! Ook een heleboel mooie meiden :)

kwaliteit is trouwens super!

is dit trouwens kuki?
r1y2yo.jpg

Is inderdaad Kuki, mooie foto's Robin!

Kreeg bijna een erectie van die wijven daar
Grrr

als ik de foto's zo bekijk vind ik het niveau vrij laag. ik weet dat deze mannen irl een stuk groter zijn dan op de foto's, ben vaker naar een wedstrijd geweest. vond dat er maar weinig echt hard waren en een goede symetrie was bij 70% ver te zoeken.

ga nou niet allemaal k*t opmerkingen tegen mij maken, ik weet waar ik over praat ben zelf ook op dieet en wrs sta ik dit jaar zelf ook nog een keer op het podium.

niveau was hoog.

Mooie foto's Robin R :thumbs:
als ik de foto's zo bekijk vind ik het niveau vrij laag. ik weet dat deze mannen irl een stuk groter zijn dan op de foto's, ben vaker naar een wedstrijd geweest. vond dat er maar weinig echt hard waren en een goede symetrie was bij 70% ver te zoeken.

ga nou niet allemaal k*t opmerkingen tegen mij maken, ik weet waar ik over praat ben zelf ook op dieet en wrs sta ik dit jaar zelf ook nog een keer op het podium.

Je had er echt bij moeten zijn. Dan had je een geheel andere mening gehad. Niveau was hoog. En ja, weet ook waar ik over spreek, sta dit jaar wss ook nog op het podium :D

daaaaaamn, deze kan zo in een of ander blad

Das Aron :)

2e van rechts, wat een enorm schatje

No offence, maar wat is dit precies?

2uesmsw.jpg

Is dit een veel voorkomend fysiek op een wedstrijd?
Dan moet ik volgens mij ook maar eens mee gaan doen.

Het kan aan mij liggen, of misschien vertekenen de foto's heel erg, maar ik vind de dames totaal niet bijzonder... En waarom dragen ze allemaal dezelfde bikini?

het lage niveau vind ik trouwens bij de junioren en lagereklasses. de klasse waar aronW is staat was ERG hoog. klasse van kuki vond ik niet denderend en heb ook flink wat gasten gezien die eigenlijk niet op een podium horen.

Dan ben ik zeer benieuwd naar jou podium shape ;)

Terug
Naar boven