- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
die 2e van rechts een beetje maar voor de rest vind ik er geen bal aan al vind ik sowieso gespierde vrouwen totaal niet aantrekkelijk

het lage niveau vind ik trouwens bij de junioren en lagereklasses. de klasse waar aronW is staat was ERG hoog. klasse van kuki vond ik niet denderend en heb ook flink wat gasten gezien die eigenlijk niet op een podium horen.
Had je je verkeerde bril op ofzo? Niveau was enorm hoog voor een BEGINNERSwedstrijd. En juist bij de junioren, Leroy had een paar poten waar sommige zwaargewichten u tegen zeggen! Tot 100kg klasse was helemaal goed!

Dit is de Figure a.k.a. Bikini klasse. Hier moeten de dames juist NIET gespierd zijn, want daar word je op afgerekend. In de Body Fitness klasse, Fitness en BB staan de gespierdere dames.
Wat was die Bikini klasse een saaie ellende zeg. Drie keer (!) mogen ze komen opdraven om vervolgens een beetje statisch op het podium te staan. En waar kijk je naar? Naar een paar mooie meiden zoals je die al op elke andere Miss verkiezing ziet. Pluk een meisje van de straat die af en toe wat jogt en niet teveel snoept en je kan haar d'r gewoon bijzetten. Met sport heeft het weinig te maken. Als dit een voorbode is voor de komende wedstrijden dan weet ik wanneer ik mijn plaspauzes houd.

Ja ik ook, als de bikini Dames geweest zijn moet jij ineens plassen![]()

Ja ik ook, als de bikini Dames geweest zijn moet jij ineens plassen![]()

Ik ga waarschijnlijk om andere redenen naar een wedstrijd dan jij.![]()

Had je je verkeerde bril op ofzo? Niveau was enorm hoog voor een BEGINNERSwedstrijd. En juist bij de junioren, Leroy had een paar poten waar sommige zwaargewichten u tegen zeggen! Tot 100kg klasse was helemaal goed!

Ik ga waarschijnlijk om andere redenen naar een wedstrijd dan jij.![]()
Na de Grand Prix kreeg ik te horen "je benen zijn te klein! Benen moeten groter tov bovenlijf!!" Dus daar ben ik nu drukdoende mee.. 

Goed om te horen, dan werpen die zware beentrainingen toch hun vruchten af!!!Na de Grand Prix kreeg ik te horen "je benen zijn te klein! Benen moeten groter tov bovenlijf!!" Dus daar ben ik nu drukdoende mee..
En yesss, lekkere warme Uggs!
BTW: ik vond de Bikini klasse wel leuk om te zien, maar het is ook niet mijn ding. Ik zat vooraan en ze hadden echt bijna allemaal cellulites of striae. Dat vind ik bij een BB wedstrijd niet horen. Maar voor de testobommen kan ik begrijpen dat ze hier graag naar kijken. Ik vind het alleen niet helemaal eerlijk dat deze Figure dames 3x het podium op mogen komen en alle tijd krijgen om te poseren en de Fitness, Body-Fitness en BB dames binnen een paar minuten weer het podium afgestuurd worden!! Dat vind ik eigenlijk niet kunnen..
ik heb er geen last van als ik gwn sta of stap.. maar wel als ik mijn billen opspan.. en bah ik wil dat weg hebben!