XXL Nutrition

Foto's en Uitslagen YBF NK 2009

Robin R

Cool Novice
Elite Member
Waardering
2
Het heeft wat tijd gekost, maar alle uitslagen en foto's per deelnemer van de Nederlandse Kampioenschappen van de YBF 2009 zijn nu op de GIANT! site geplaatst.

Om te voorkomen dat het een vreselijk lange pagina wordt heb ik de uitslagen en foto's in drie delen verdeeld:

Heren Junioren en Masters
Dames
Heren

Daarnaast heb ik ook een fotoalbum geplaatst met alle 2101 foto's, alleen heb ik de mogelijkheid tot het doorklikken naar een grotere foto weggehaald. Sorry guys! Het album kun je hier vinden.

Veel kijkplezier!

O ja, een voorbeeldje:

Haha Jeffrey dwarft echt iedereen. :)
Mark van Rutten zit bij mij in de gym, hij had zelf ook al het gevoel dat hij 1e zou worden, dan maar even feliciteren als ik hem zie. :)
Wtf die ene Dusan.. Wtf.. :roflol:

Goeie wedstrijdshape. :thumbs:

Laatst bewerkt:
hahahahahahah dusan hahahahahahahahhahahahahahahha ga echt stuk hier

Jeffrey ownt echt iedereen trouwens. Echt super bruut fysiek.

Vind overigens dat er wel erg veel gasten tussen zitten met totaal geen indrukwekkend fysiek.

hahahahahahah dusan hahahahahahahahhahahahahahahha ga echt stuk hier

Jeffrey ownt echt iedereen trouwens. Echt super bruut fysiek.

Vind overigens dat er wel erg veel gasten tussen zitten met totaal geen indrukwekkend fysiek.

Wel epic dat z'n taille bijna even groot is als z'n lats.

Haha Jeffrey dwarft echt iedereen. :)
Mark van Rutten zit bij mij in de gym, hij had zelf ook al het gevoel dat hij 1e zou worden, dan maar even feliciteren als ik hem zie. :)
Wtf die ene Dusan.. Wtf.. :roflol:

Goeie wedstrijdshape. :thumbs:

worden die gasten niet uit gelache?? ik bedoel HOE DE F*CK bedoel je ik ben out of shape en ik weet niet wat ik aan doen ben...

worden die gasten niet uit gelache?? ik bedoel HOE DE F*CK bedoel je ik ben out of shape en ik weet niet wat ik aan doen ben...

Enige logische reden is dat hij ervaring wilt opdoen.. Maar waarom in die shape is de vraag. :roflol:

Dat niveau verschil tussen sommige atleten in dezelfde klasse. :rolleyes:

Verder stikt het van de deelnemers met gyno. Kan zo zien dat daar een aantal gasten staan die echt lang en zwaar hebben gekuurd en er nog steeds niet uitzien.

Die dusan is die Hihuhahaaa ofzoiets met die leuke topics en die filmpjes van zichzelf :P

'Onze' Jurriaan??

erg mooi fysiek..

Er zitten mooie fysieken tussen, maar er zitten er ook bij die behoorlijk triest zijn...

Beste stuurlui staan aan wal he :rolleyes:

Het zijn momentopnames, sommigen komen er op de foto's niet echt goed uit, terwijl ze in reallife (ik was er bij) beter uitzagen.

krista mulder:heart:

damn:D

Het heeft wat tijd gekost, maar alle uitslagen en foto's per deelnemer van de Nederlandse Kampioenschappen van de YBF 2009 zijn nu op de GIANT! site geplaatst.

Robin wordt de foto album nog aangepast? Als je op de thumbnails klikt krijg je geen vergrootte foto, dan zie je de thumbnail zelf weer op een nieuwe pagina.

Robin wordt de foto album nog aangepast? Als je op de thumbnails klikt krijg je geen vergrootte foto, dan zie je de thumbnail zelf weer op een nieuwe pagina.

Dat schrijft hij toch al in het topic.. Voor de vergroting moet je de CD kopen.. Maar 24.99.. Koopje toch..

Terug
Naar boven