MuscleMeat

foto's & intro

drizzeh

Novice
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
80kg
Yeeeep!
ben net herbegonnen met fitnessen & had graag wat advies gekregen over voedingsschema & trainingsschema

Lengte : 1m93
Massa : 80kg (wil ik zeker tot 90)

Afb001.jpg

Afb002.jpg

Afb004.jpg

P150610_17.24.jpg

P151010_20.19.jpg

Waar zijn je schema's?

trouwens iets inrellevant, als je 1.93 bent dan heb je toch al meestal een brede rug bouw? Klopt toch?

Zo voor iemand die begint heb je voor 1m93 een ****ing goei bouw man. Toen ik net begon woog ik 58 kg ofzo en zit na 2 jaar pas waar jij zit :roflol: (althans ik sta wel droger en oog wat groter maar toch)

Wat voor sport(en) heb je voorheen gedaan?

En heb je ook pics van je benen?

Laatst bewerkt:
trouwens iets inrellevant, als je 1.93 bent dan heb je toch al meestal een brede rug bouw? Klopt toch?

Wtf, waar heb je dit nou weer vandaan:roflol:

---------- Toegevoegd om 23:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:10 ----------

Wat is toch zo..? Als je lang gebouwd bent dan is je bot structuur van je rug toch ook breder, die groeit toch in verhouding meestal mee.

Is alleen maar handig ;)

Uhm nee, als je 1m90+ bent is het moeilijk om er buff uit te zien, laat staan van nature een brede rug hebben :roflol:

Wat is toch zo..? Als je lang gebouwd bent dan is je bot structuur van je rug toch ook breder, die groeit toch in verhouding meestal mee.

Is alleen maar handig ;)

Kan, maar er zijn zat lange mensen met smalle schouders. Lengte heeft hier weinig mee te maken.

Die ripped look staat je erg goed.

Wel even op naar 300 deadlifts en 180 powershrugs om wat traps te kweken.

Goede basis om mee te beginnen! Succes.

Oh... je gaat HERbeginnen? Hoelang heb je hiervoor getraind?

Laatst bewerkt:
Goede basis!

Wtf, waar heb je dit nou weer vandaan:roflol:

---------- Toegevoegd om 23:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:10 ----------

Uhm nee, als je 1m90+ bent is het moeilijk om er buff uit te zien, laat staan van nature een brede rug hebben :roflol:

Meeste van 1m90+ zijn juist skinny bastards..:D

goeie basis!nu meer eten en groeien!

Eten.

Ik ben zelf iets langer dan jou, en je hebt gewoon veel voedsel nodig.

• Topic Starter Topic Starter
Zo voor iemand die begint heb je voor 1m93 een ****ing goei bouw man. Toen ik net begon woog ik 58 kg ofzo en zit na 2 jaar pas waar jij zit :roflol: (althans ik sta wel droger en oog wat groter maar toch)

Wat voor sport(en) heb je voorheen gedaan?

En heb je ook pics van je benen?
ik heb niet echt een sport beoefent , judo als ik 9 jaar was voor een jaar of 4
dan was ik lazy

---------- Toegevoegd om 17:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:28 ----------

Goede basis om mee te beginnen! Succes.

Oh... je gaat HERbeginnen? Hoelang heb je hiervoor getraind?
zo 1 maand of 2 om de 2 dagen wat pompen / optrekken
maar ik weet niets van trainingsschema's ik deed zo gewoon beetje mijn eigen ding zoals ik het zelf voelde.
daarom had ik graag wat info voor de oefeningen die ik moet doen

• Topic Starter Topic Starter
iemand wat info?

complexe koolhydraten, goede vetten, vitaminen en eiwitten!

Terug
Naar boven