MuscleMeat

Foto's net begonnen mooi vooruitgang

wat cardio kan geen kwaad .. en volledig in de training smijten .

Je zal vermoedelijk wel spiermassa bijgekomen zijn gepaard met vetwinst die een indruk geven dat je weinig vooruitgang gemaakt hebt mbt spiermassa.
Welke creatine gebruik je? Een monohydraat? Volgens mij is het de creatine die je voller heeft doen lijken op korte tijd (vn vocht dus).

• Topic Starter Topic Starter
ja een gebruik een monohydraat creatine

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

we zijn weer een maandje verder even op het imageshack plaatje klikken dan gaat ie naar de foto

Zo.... gaat goed kerol!!

Het is te zien dat jij je best doet;) maar k'zou toch wat meer cardio erbij doen ivm je BF

traiin je alleen je armen ofzo? de rest ziet er niet echt goed uit vind ik (van wat ik kan zien)

2.5 cm is wel veel in een maand dat zeker..

maar je ziet er ook een stuk "vetter" uit.. suc6 met trainen verder

Komt van de creatine monohydraat.

Gaat goed, maar let op je voeding en zoals meermaals gezegd doe cardio

Nou praten jullie over cardio terwijl mijn sportschool houder zegt kan beter een half uur langer krachttraining doen omdat je dan tot zelfs uren erna veel meer verbrandt als met cardio

Komt van de creatine monohydraat.

ik heb vorige week pauze gehad met creatine ik werd direct slanker en ik heb ook het idee dat door die creatine je vet ook meer vocht vast houdt.

ik ben nu ook van eetgedrag veranderd ik neem nu 5x per dag een maaltijd waar 20gr eiwit in zit verwerkt.

ik heb vorige week pauze gehad met creatine ik werd direct slanker en ik heb ook het idee dat je door die creatine ook meer vocht vast houdt.
ik ben nu ook van eetgedrag veranderd ik neem nu 5x per dag een maaltijd waar 20gr eiwit in zit verwerkt.

Klopt

Nou praten jullie over cardio terwijl mijn sportschool houder zegt kan beter een half uur langer krachttraining doen omdat je dan tot zelfs uren erna veel meer verbrandt als met cardio

K'ben benieuwd wat jou sportschoolhouder dan versaat onder "cardio" ;)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

foto van mijn rug/schouders na 5 maanden trainen

Even op de het plaatje klikken dan link ie naar de foto

Ook eentje van mijn benen :P

Deze is iets lichter zo beter?

Terug
Naar boven