geachte leden,
Ik train alweer een 3/4 jaar waarvan een klein half jaar enigzins op voeding heb gelet en nu 3 weken met voedingschema.
Ik weet dat mijn rug voorloopt die groeit best makkelijk tegeover de rest.
Alleen heb ik een beetje een bolle rug wat steeds erger word, de dikte van de rug groeit dan ook erg goed een beetje te goed.
Welke oefeningen in mijn trainingschema zijn gebasseerd op de dikte van de rug en kan ik dus beter weglaten of lichter pakken:??
deadlift 3x8
barbell row 3x8
dumbbell row 3x10
Seated row 3x10
Pull ups 3 sets.
Misgien is het ook een beetje mijn zithouding?
Verder is mijn borst weer wat terug gevallen en ligt dus een beetje achter.
Kan ik borst beter ligter pakken en dan vooral goed spanning erop zette met aanspannen?
Dit deed ik voorheen niet ik trainde zo zwaar mogelijk, bijvoorbeeld met bp en incline bp met dumbbells voelde ik niet de spanning op de borst.
Mijn benen die train ik niet meer omdat die groeien als kool en zo gaat alles al helemaal uit verhouding staan.
Mijn laatste vraag hoe train ik de zijkant buik bij de ribben vooral?
Foto's zijn geknipt op mijn zusje der kamer voordat er reacties over komen
Ik train alweer een 3/4 jaar waarvan een klein half jaar enigzins op voeding heb gelet en nu 3 weken met voedingschema.
Ik weet dat mijn rug voorloopt die groeit best makkelijk tegeover de rest.
Alleen heb ik een beetje een bolle rug wat steeds erger word, de dikte van de rug groeit dan ook erg goed een beetje te goed.
Welke oefeningen in mijn trainingschema zijn gebasseerd op de dikte van de rug en kan ik dus beter weglaten of lichter pakken:??
deadlift 3x8
barbell row 3x8
dumbbell row 3x10
Seated row 3x10
Pull ups 3 sets.
Misgien is het ook een beetje mijn zithouding?
Verder is mijn borst weer wat terug gevallen en ligt dus een beetje achter.
Kan ik borst beter ligter pakken en dan vooral goed spanning erop zette met aanspannen?
Dit deed ik voorheen niet ik trainde zo zwaar mogelijk, bijvoorbeeld met bp en incline bp met dumbbells voelde ik niet de spanning op de borst.
Mijn benen die train ik niet meer omdat die groeien als kool en zo gaat alles al helemaal uit verhouding staan.
Mijn laatste vraag hoe train ik de zijkant buik bij de ribben vooral?
Foto's zijn geknipt op mijn zusje der kamer voordat er reacties over komen