XXL Nutrition

Foto's/Video's Sterkste man van Limburg 2008

Kan iemand de directe link naar die stream posten, ik word er niks wijzer uit :S

idd en ik ga dus niet ene uur kloten...HELP MEE!!!!!

Je laat gewoon dat spelertje spelen zonder geluid en kijkt er af en toe op.

rIGHT MY bROTHER GEWOON FF LATEN SPELEN EN HET WORDT DE GEHELE DAG HERHAALD,HET KOMT VANZELF WEER LANGS!
GROETJES ROY
EVEN GEDULD KAN OOK ZIJN DAT JE GELUK HEBT EN HET BINNEN 5 MINUTEN BEGINT.

Leuk stukje wel! wat kort, maar wel leuk

Kan iemand de directe link naar die stream posten, ik word er niks wijzer uit :S

Ik geloofde er ook niet meer zo in, tot ik na 1 uur ofzo toch de beelden te zien kreeg :D

idd en ik ga dus niet ene uur kloten...HELP MEE!!!!!

Haha idd, ik wou het ook zien maar zag eerst vage shit over, ehm, wat was 't ook alweer? :p Dacht dat het alsnog de verkeerde link was maar dat komt dus goed?

Ier dries in actie
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
A gie koent zien daje ze niej neerzet é potverdomme

Tijdens het dragen van die farmers had ik nochtans de indruk dat ikzelf de 'actie' moest leveren en niet Dries, maar dat kan perceptie zijn ;) Maar in ieder geval is Dries een zeer goeie mental coach. Ik hoop dat hij er binnenkort bij is om op mijn kaak te kletsen als ik nog eens een zware deadlift doe.

ja idd ma dries was ontgoocheld dat ie geen actie foto had :D

Mooie foto's, maxxation!
Van mezelf alleen die maffe foto waar ik mezelf vol sta te zuigen met zuurstof (die ik later zo hard nodig bleek te hebben) voordat ik met de timbers begin.
Maar er moeten ook nog wel aktiefoto's zijn, want nog lang niet alles staat op de site denk ik (ook de vids)

Oei, sorry, even niet goed gekeken, er is wel een aktiefoto van mij, met de duckwalk (medley) tegen Ruben, daar gingen we goed tegen elkaar aan.

Ik heb nog veel foto's boys maar moet nog ff eraan werken en verwerken ben met vannalles bezig.
anders wordt vriend op mijn Hyves en daar staan a lot of action pici's.
lees eerst mijn hyves!!!!!!!!
groetjes Roy

• Topic Starter Topic Starter
wat is buffff ???? 2e keer dat ik het lees :o ik ga zo beginnen aan de video's die ik tot nu toe heb ;)

Buff = Dik/massief/vet/groot.

opw dan is het een compliment ghehe, thnx ;)

Ze bedoelen dat je dikke kláauwe heb. Tot straks!

Niels, je was op TV, met de dumbbell.

hmm ik heb dus echt vette vid's van de boom JP met140 150. Fouad met 145 echt super kicks ... alleen ik heb issue's met mijn pc hier ... dus morgen post ik ze met een andere pc als het kan.. kan er niks aan doen;)

Terug
Naar boven