AndroidHealthClinic

Foto's/Video's Sterkste man van Limburg 2008

Geweldig filmpje!!!!!! Als ik je een tip mag geven, volgens mij moet je met je reet veel lager als je de band wil optillen. Zo doe ik het tenminste, en me voeten vrij breed tegen de band aan.

Techniek filmpjes op youtube zeggen meestal er juist vanaf staan, zodat je er in kan hangen/ doorheen kan lopen ipv te moeten deadlift..

YouTube - Tire Flipping

Leuk filmpje! Jimmy met die dumbbell wat een macht zeg:eek:

• Topic Starter Topic Starter
denk ook wel aan de ondergrond.. als het te glad is schuift die je denk ik zo weg

wat dus idd gebeurde tijdens SM in Limburg. Ik had kwalitatief superfijne schoenen aan met veel grip, maar toch gleed m'n linkervoet weg tijdens de tire flip. Wel jammer, koste me veel energie en tijd.

wat dus idd gebeurde tijdens SM in Limburg. Ik had kwalitatief superfijne schoenen aan met veel grip, maar toch gleed m'n linkervoet weg tijdens de tire flip. Wel jammer, koste me veel energie en tijd.

JA IDD :) gvd :D
Ik zweette ook erg en de band was glad dus magnesium hielp ook niet echt veel. Volgende keer gebruik ik ook hars :D

Ik zat die compilatie weer ff te kijken die snoob poste, maar wat zegt jimmy nou op het einde?:P

• Topic Starter Topic Starter
iets in de richting dat die altijd op dezelfde man moet wachten zoals gewoonlijk ??

Terug
Naar boven