MuscleMeat

Sticky Fototips

  • Topic starter 3XL
  • Startdatum
  • Reacties 41
  • Weergaven 74K
  • Volgers 14

Bezoekers in dit topic

misschien een hele stomme vraag hoor maar ik zie heel veel foto´s van mensen waarbij het gezicht weggepoetst is, wat is hier de reden van?
Wil iedereen anoniem blijven ofzo?
 
De meeste mensen op dit board worden gezocht door de fbi, dus is het niet verstandig om pal met je porum op internet te staan :P

antwoord: veel mensen willen liever anoniem blijven...
 
Peoples zei:
misschien een hele stomme vraag hoor maar ik zie heel veel foto´s van mensen waarbij het gezicht weggepoetst is, wat is hier de reden van?
Wil iedereen anoniem blijven ofzo?

Diverse mensen op dit board zijn zeer gehaat, en zijn hun leven niet zeker zodra ze met hun snoet op de foto staan.

Het is gewoon spelen met je leven!
 
misschien een hele stomme vraag hoor maar ik zie heel veel foto´s van mensen waarbij het gezicht weggepoetst is, wat is hier de reden van?
Wil iedereen anoniem blijven ofzo?

Die mensen zijn meestal niet zo knap..
 
weet er iemand eigenlijk hoe je een goeie rugpose kunt doen, waardoor je rugspieren uitkomen.. ik heb namelijk geen idee welke beweging je moet maken daarvoor..
 
misschien een hele stomme vraag hoor maar ik zie heel veel foto´s van mensen waarbij het gezicht weggepoetst is, wat is hier de reden van?
Wil iedereen anoniem blijven ofzo?

En dan met je kop op 1 of andere gaysite terecht komen ? Nee dankje :D
 
lukt niet

probeer een foto te posten maar zegt steeds dat mijn bestand te groot is word er helemaal gestoord van .

heb gewoon digitale cam snap er niets van wie ken me ff helpen
 
Ligt laten invallen op je lichaam zodat de buldjes in de schaduw komen en zo komt alles nog beter uit. :)
 
Het beste om te doen voor de beste resultaat is olie op de lichaam smeren en dan fotos nemen.

En voor nog betere resultaat moet je harsen, want dan lijk je extra droog en gelijnd.
 
glimlachen wil ook nog wel is helpen
 
Ik heb een paar vragen omtrend hoe goede duidelijke foto's te nemen.

Flits
Wel of niet de flitser te gebruiken?

Achtergrond
Licht of donker?

Licht
Dag licht of kunst licht (lampen)?

Als iemand hier duidelijke antwoorden zou op kunnen geven, zou dat fijn zijn :)
 
met water of olie komen je spieren beter uit door de klans creeër je meer hoe noem je dat (ze zien er gewoon groter uit).

door koud water te gerbuiken krijg je kippenvel hierdoor lijkt je vetprecentage lager te zitten en zie je er vaker groter uit.

Ik zou juist vocht vast proberen te houden begin met de oplaadfase van creatine.

Ik ben een vechtsporter ik heb niet gek veel verstand van BBuilden ik heb meer respect voor iemand die 200 kg dead lift doet en die wat dikker is dan iemand die maar 80kg deadlift doet en er ripped uitziet.
Ga dan ook voor groot:p
 
ik heb een paar vragen omtrend hoe goede duidelijke foto's te nemen.

flits
wel of niet de flitser te gebruiken?

achtergrond
licht of donker?

licht
dag licht of kunst licht (lampen)?

Als iemand hier duidelijke antwoorden zou op kunnen geven, zou dat fijn zijn :)

+1.
 
bedankt voor de info
 
kan geen fotos zien hier
 
Back
Naar boven