MuscleMeat

foutje van bol.com?

Marc100

Competitive Bodybuilder
Waardering
239
Lengte
1m76
Massa
77kg
Vetpercentage
10%
beste ddb leden,
ik heb net een koptelefoon gekocht een Steelseries Siberia V2 Gaming Headset Rood PC
Voor 6,99 ipv van de 80 euro dat hij er nu weer opstaat.
Nu is mijn vraag krijg ik echt die koptelefoon geleverd voor dat geld?
Zoniet krijg ik dan mijn geld terug of komt er een andere prijs voor in de plaats??
http://www.bol.com/nl/p/steelseries-siberia-v2-gaming-headset-rood-pc/1004004007772085/
jqsxz7.jpg

Gr marc100

Al afgeschreven?

Of je hebt geluk, of je krijgt een mailtje van Bol met info.

Dan heb je geluk denk ik!
Als jij het voor die prijs heb aangeschaft inclusief printscreens moeten ze leveren

Haha ben benieuwd :)

Ik geef je 40 voor één.
Quick money bro

Haha houd ons op de hoogte

waarschijnlijk krijg je ze niet voor die prijs, zo heb ik ooit een tv besteld voor 99 euro die 999 euro was en kreeg ik ook niet.

Dan heb je geluk denk ik!
Als jij het voor die prijs heb aangeschaft inclusief printscreens moeten ze leveren

Nee, dat hoeft niet. Als er een grove fout met de prijs is gemaakt dan geldt het niet.
Is het bedrag redelijk al dan wel fout geprijsd, dan moeten ze het leveren en anders niet.

Laatst bewerkt:
YEP, orgineel ook rechten gedaan xD?

nee dat hoeven ze inderdaad niet.

• Topic Starter Topic Starter
dus ik krijg hem waarschijnlijk niet?:janken:

Prijsfout wordt meestal niet gehonoreerd maar bij Bol.com kom je er nog wel eens vanaf met een tegoedbon ter compensatie.

jurist to the rescue:
art. 4 van de algemene verkoop voorwaarden

Artikel 4 - Het aanbod

Indien een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden geschiedt, wordt dit nadrukkelijk in het aanbod vermeld.
Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden producten en/of diensten. De beschrijving is voldoende gedetailleerd om een goede beoordeling van het aanbod door de consument mogelijk te maken. Als de ondernemer gebruik maakt van afbeeldingen zijn deze een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten en/of diensten. Kennelijke vergissingen of fouten in het aanbod binden de ondernemer niet.

en dit in praktische zin:
Prijsfout wordt meestal niet gehonoreerd maar bij Bol.com kom je er nog wel eens vanaf met een tegoedbon ter compensatie.

Terug
Naar boven