AndroidHealthClinic

Aankondiging Fox gym meet (Rotterdam)

Welke dag wil je

  • ma 19 okt

    Stemmen: 0 0,0%
  • di 20 okt

    Stemmen: 0 0,0%
  • wo 21 okt

    Stemmen: 0 0,0%
  • do 22 okt

    Stemmen: 1 11,1%
  • zo 25 okt (open van 9-14)

    Stemmen: 0 0,0%
  • week later

    Stemmen: 2 22,2%
  • meer dan een week later

    Stemmen: 6 66,7%

  • Totaal stemmers
    9

Bezoekers in dit topic

Waarom heb je dan de optie "meer dan een week later"? :o

Ik ga een nieuwe poll maken :o
Ging er vanuit dat er maar een stuk of 5 mensen oid van basmca zijn logje zouden komen
 
Oktober kan ik niet.
 
out voor oktober
 
Ik ga een nieuwe poll maken :o
Ging er vanuit dat er maar een stuk of 5 mensen oid van basmca zijn logje zouden komen

Rotterdam is lekker centraal dus verwacht wel meer animo eerlijk gezegd :)
 
Wat zijn de kosten?
 
out voor oktober

als je een stoners meet wilt organiseren is rotterdam the place to be

Rotterdam is lekker centraal dus verwacht wel meer animo eerlijk gezegd :)

Zou wel fijn zijn als er een paar buffe gasten met mij meegaan, vorige keer met broken bat wou een junkie mijn mobiel hebben.
 
Zou wel fijn zijn als er een paar buffe gasten met mij meegaan, vorige keer met broken bat wou een junkie mijn mobiel hebben.

Rotterdam is ook de place to be voor straatroven :D Zo ben ik een jaar of 17 geleden ook beroofd vlakbij Blaak.

De meeste meets komen overig nooit echte buffels op af, die gebruiken zoveel roids dat ze een zeer beperkt sociaal bestaan hebben :D
 
Rotterdam is ook de place to be voor straatroven :D Zo ben ik een jaar of 17 geleden ook beroofd vlakbij Blaak.

De meeste meets komen overig nooit echte buffels op af, die gebruiken zoveel roids dat ze een zeer beperkt sociaal bestaan hebben :D
Vandaar dat jij wel in bent? :trollfacex:
 
alleen ecto's worden beroofd
 
Zou het eerder pas in januari ofzo doen. Dan heb je elk half jaar ofzo een meet en blijft het nog leuk. Elke maand een meet wordt een beetje te veel van het goede.

Als het op een later tijdstip gepland wordt ben ik in.
 
Niet mee eens, daar meets in het buitenland gewoon niet mee tellen. Dus het is weer de hoogste tijd voor een meet! :haha:
 
je kan beter zon meet snel plannen. Denk dat daarom veel mensen vorige keer afzegden omdat ze andere planden nog
 
zo'n kort termijn kan ik natuurlijk nooit vrij krijgen :roflol:
 
Voor eind van het jaar moet nog wel lukken toch?
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Back
Naar boven