AndroidHealthClinic

Peiling DBB Meet November 2023

Welke dag schikt u?

• Totaal stemmers
    21
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Ondertussen diegene die anoniem willen blijven beginnen nu te roepen, maar ondertussen nooit een shape foto laten zien en wel hier bemoeien “hoe een meet zou moeten gaan”.

Niemand zegt hoe een meet zou moeten gaan.
De vraag is, als je weet hoe een meet gaat, waarom meld je je dan überhaupt aan voor een meet om dan op het laatste moment af te zeggen 'omdat een meet zo gaat'..?

Serieus benieuwd naar.

Niemand zegt hoe een meet zou moeten gaan.
De vraag is, als je weet hoe een meet gaat, waarom meld je je dan überhaupt aan voor een meet om dan op het laatste moment af te zeggen 'omdat een meet zo gaat'..?

Serieus benieuwd naar.
Doordat ik niet om de hoek vd gym woon en me tijd te schaars is om alleen voor het trainen te gaan. Vandaar icm eten was het interessanter geweest zodat je ook wat kan buurten daarna. Tijdens het trainen kan je niet zo uitgebreid praten.

Zoals Sjimpiej1986 al aangaf, degene die serieus zijn met mbt training gaan niet heel de tijd buurten en lullen met iedereen tijdens een training. Dat gebeurd voor de meeste bij het eten zoals Gremlin aangaf.

Kan je me een autist, triest of sneuneus vinden dat ik dat niet voor een keertje aan de kant wil zetten, fine by me.

Vind het ook erg lullig voor Apfel, maar heb geen zin om daar een hele dag aan te verne*ken.

Eten werd hem sowieso niet, maar als ik dan in ieder geval nog met een trainingsmaatje kon trainen was dat het voor mij het wel waard.

Doordat ik niet om de hoek vd gym woon en me tijd te schaars is om alleen voor het trainen te gaan. Vandaar icm eten was het interessanter geweest zodat je ook wat kan buurten daarna. Tijdens het trainen kan je niet zo uitgebreid praten.

Ja..prima toch, als je je aanmeldt voor trainen en eten. Waarom dan afzeggen?

Als dat het geval is, waarom zou je dan überhaupt jezelf aanmelden voor een meet?
Als je je aanmeldt om andere mensen te spreken, dan valt die trigger weg als veel mensen afhaken.

Goed. Fijn om te zien dat je na je weekban én 10 posts later een topicban, nu eindelijk hebt geleerd om iets te laten gaan + een meningsverschil te accepteren. Goed bezig!

Ja..prima toch, als je je aanmeldt voor trainen en eten. Waarom dan afzeggen?
Als je met 10 man ging eten en uiteindelijk word het een date tussen mij en apfel dan denken mensen straks net zoals bij chrisk dat wij homo zijn.

Beetje hetzelfde als je een tinder match hebt met een lekker wijf en dan staat er ineens zon dik wijf voor de deur, daarvoor heb ik me niet aangemeld!

Ondertussen diegene die anoniem willen blijven beginnen nu te roepen, maar ondertussen nooit een shape foto laten zien en wel hier bemoeien “hoe een meet zou moeten gaan”.
Nouja aanvankelijk wou ik alleen wat afvragen hoe iets zat wat ik niet snapte. Maar uiteraard konden de totale losers die weer hebben laten merken zo asociaal te zijn graag anderen te naaien het niet laten om te denken dat ze daarna nog enig recht van spreken hadden.

Gelukkig wel tijd om deze avond lekker op dbb in ontkenning te zitten doen alsof je geen kneus bent.

• Haha
Waarderingen: Vonk
Als je met 10 man ging eten en uiteindelijk word het een date tussen mij en apfel dan denken mensen straks net zoals bij chrisk dat wij homo zijn.

Beetje hetzelfde als je een tinder match hebt met een lekker wijf en dan staat er ineens zon dik wijf voor de deur, daarvoor heb ik me niet aangemeld!
Noem je mij nou een dik wijf? Je post begon zo goed.

Nouja aanvankelijk wou ik alleen wat afvragen hoe iets zat wat ik niet snapte. Maar uiteraard konden de totale losers die weer hebben laten merken zo asociaal te zijn graag anderen te naaien het niet laten om te denken dat ze daarna nog enig recht van spreken hadden.

Gelukkig wel tijd om deze avond lekker op dbb in ontkenning te zitten doen alsof je geen kneus bent.
Achja gelukkig zit ik samen met me vriendin op de bank ipv met me moeder idols te kijken.

We hebben wel 1 ding gemeen trouwens! Ik slaap ook op zolder, weliswaar is de rest van het huis ook van mij maja boeien.

Achja gelukkig zit ik samen met me vriendin op de bank ipv met me moeder idols te kijken.

We hebben wel 1 ding gemeen trouwens! Ik slaap ook op zolder, weliswaar is de rest van het huis ook van mij maja boeien.
Is idols er nu nogsteeds op tv?

Kheb veel te veel gegeten man. Fucking hell.

Back
Naar boven