AndroidHealthClinic

Frank Yang deadlift while drinking alcohol

Sick man :D

met die p*ssy weights kan ik ook nog wel zo'n sessie zetten.. /care

Wat een attentionwhore + ecto

Lekker boeiend.

aanstellerke,het gewicht moest hem op zen b**kes vallen.Dan leert hij dat wel af.

LOL wat een mafkees zeg !

je krijgt er wel een goede pomp van..

Toch niets mis mee als het voor hem werkt? Iemand een bron hoe dit spiergroei bevordert?

Toch niets mis mee als het voor hem werkt? Iemand een bron hoe dit spiergroei bevordert?

b7ang4.jpg

squat van 400+ en deadlift van 500+ lbs

ik vind alleen maar een 405lbs (=185kilo) en een 480lbs (=218kilo) deadlift van hem... die 500lbs op dat zelfde filmpje is niet eens gelocked... wel oke gezien zen BW, maar nog lang niet impressive.

als ik zen filmpjes geschiedenis voor de rest eens bekijk dan lijkt het erop dat hij tusen 2008 en 2010 niet meer getraind heeft... wellicht dus zichzelf de t*ring in geholpen met dat rare gedoe. beetje irritant figuur... niet meer, niet minder...

hij moet het voor de rest zelf weten, ik heb ook wel eens aangeschoten/dronken gesquat op teenslippers... maar om het nou te filmen, en zeker terwijl je deadlift en benched met vrouwen gewichten, slaat nergens op

ecto :(

---------- Toegevoegd om 19:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:03 ----------

En zonde dat het geen ekte drank isch, maar gewoon shizzle is dat ie drin goot :(

Terug
Naar boven